abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:04:09 #1
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21280292
Ik nomineer Boogerd:
Het is Michael Boogerd niet mee dit jaar. Ik heb er, na mij kritisch te hebben uitgelaten tijdens de tour, nu echt medelijden mee.
Allereerst vind ik zijn vervelende situatie thuis, waarbij zijn vrouw niet geheel goed uit de bevalling van hun kind is gekomen, ongemakkelijk als je dan 3 weken op een fiets moet gaan afzien in de tour.
Maar in die tour was zijn instelling (afgezien van dat je ziek wordt, dat kan gewoon gebeuren) ver beneden de maat:
"Ik hoop beter uit de tour te komen, om in de wereldbeker wedstrijden en voor de OS te kunnen knallen".
Een SLECHTE instelling mijn inziens, je moet de tour niet als middel maar als doel zien. Had dan een jonkie meegenomen, om ervaring op te doen. Wegens de onbevangenheid zal je nog meer zien dan wat we van Boogerd zagen in de Tour.
Maar als je dan in de wereldbekerwedstrijden er niet aan komt, en dan na een aantal kilometer van JOUW doel, waar je dus ALLES voor op zij zette, je op het asfalt ligt, en de droom al in duigen. ...
Tja, dan zit het je echt niet mee.
Boogerd, ik heb je bekritiseerd, en mijn inziens nog steeds terecht, maar dit verdien je niet jongen! Ik wens je veel sterkte bij (zoals het er nu naar uitziet) het herstel van je sleutelbeen breuk!
KOP OP!

Post hier, genuanceerd, jouw schlemiel van deze spelen!
(Kentaris is ook een goeie bedenk ik me nu!)

[ Bericht 1% gewijzigd door 456 op 14-08-2004 12:12:47 ]
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21280518
Kun je met zo'n topic niet beter wachten tot het eind van de OS? Er komen vast nog meer schlemielen
[15:25] <Scorpie> inn0ruuk vind zelfs een schaap van achter nog sexy
[15:25] <Inn0ruuK> Is daar wat mis mee scorpie :)
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:21:43 #3
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21280547
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:20 schreef bac_hus het volgende:
Kun je met zo'n topic niet beter wachten tot het eind van de OS? Er komen vast nog meer schlemielen
Dat maakt Michael Boogerd zo byzonder. Ik vind dat hij nu al met kop en schouders (lullige woordspeling nu) de nr1 gaat zijn.
Zo sneu, op de eerste dag...
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21280639
ik ga voor de iranier die de olympische gedachte niet begrijpt
hij wilde niet tegen israel
omdat hij geleerd heeft van dat een paar mafkezen uit zijn omgeving/buurt/land dat israel niet bestaat

schlemiel is joods dus dit past er wel bij
pi_21280646
Idd lullig voor Boogerd, Kenteris noem ik geen schlemiel, maar gewoon een enorme sukkel.
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:29:20 #6
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21280675
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:26 schreef harrie1 het volgende:
ik ga voor de iranier die de olympische gedachte niet begrijpt
hij wilde niet tegen israel
omdat hij geleerd heeft van dat een paar mafkezen uit zijn omgeving/buurt/land dat israel niet bestaat

schlemiel is joods dus dit past er wel bij
ik denk dat hij thuis problemen krijgt als hij het wel doet
De Narcis van Gabon
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:31:56 #7
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_21280717
ik denk dat de IOC zelf maar nomineer als de schlemielen die aan het lijntje lopen van het gastland.

Als je als commitee niet durft op te treden tegen een tweetal zwaargedoopte griekse atleten die alle controles weigeren, dan ga je (1) af als een gieter, en (2) moet je ook je mond houden als straks anderen de test weigeren.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_21280773
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:26 schreef harrie1 het volgende:
ik ga voor de iranier die de olympische gedachte niet begrijpt
hij wilde niet tegen israel
Wat een sukkel. Als ie dr moeite mee heeft dat er Israëliërs meedoen moet ie zn bek houden en ze op waarde verslaan. Dát is de Olympische gedachte!
Vrijwillig gebanned
pi_21280780
Ik ga ook voor die Iranier, en dat hij problemen thuis krijgt zegt daarnaast ook nog eens een hoop over de achterlijke cultuur die daar regeert.

De OS zijn geschapen voor het OPLOSSEN van politieke oorlogen, niet voor het UITVECHTEN daarvan.

Jammer dat op deze manier weer eens de OS verneukt wordt, maar ook niet de eerste keer dat het uit die hoek komt. De laatste keer werden er 11 Joodse atleten vermoord door deze vredelievende gelovigen, weet je nog? Ik stel voor alle Islamitische landen uit te sluiten van deelname de komende 500 jaar, tot ze begrijpen wat de OS nu eigenlijk belichaamt.
Ook een leuk idee om elke iraanse atleet sowieso tegenover een Joodse tegenstander te plaatsen, misschien zet ze dat aant denken?

Het is geen politiek maar sport!
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_21280981
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:31 schreef MetalMessiah het volgende:
ik denk dat de IOC zelf maar nomineer als de schlemielen die aan het lijntje lopen van het gastland.

Als je als commitee niet durft op te treden tegen een tweetal zwaargedoopte griekse atleten die alle controles weigeren, dan ga je (1) af als een gieter, en (2) moet je ook je mond houden als straks anderen de test weigeren.
Dat is wel een nominatie waard ja. Heb je daar een linkje voor?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:49:53 #11
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_21281016
christiano ronaldo! eerst verliest 'ie van de grieken en dan van de irakezen en 2 keer jankt hij!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 13:07:24 #12
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21281275
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:49 schreef Grimm het volgende:
christiano ronaldo! eerst verliest 'ie van de grieken en dan van de irakezen en 2 keer jankt hij!
Werkelijk? Heeft hij na Irak ook weer geweend?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:07:44 #13
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_21283498
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:47 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Dat is wel een nominatie waard ja. Heb je daar een linkje voor?
http://www.bild.t-online.(...)=renderKomplett.html

flink aangedikt maar helaas niet gelogen
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_21283597
Die vogels op de finishlijn bij het fietsen net
Vrijwillig gebanned
pi_21319077
Ik vind dat Chantal Beltman ook wel een nominatie mag krijgen, ook al is ze niet eens op de OS. Ze mocht niet mee, want Leontien moest zonodig een ander meehebben. Vervolgens halen zowel Van der Zee als Van Moorsel de finish niet eens, waarvan Van Moorsel nog door een eigen stomiteit ook, waarmee ook direct de kansen van Miriam Melchers verkeken waren. Hulde!!
A mind with a heart of it's own
pi_21322634
Kamran Panjavi(Engeland) toenet bij het gewichtheffen, wat is dat toch een schlemiel zeg...ik snap in eerste instantie niet hoe hij er in is geslaagd om zich op dit onderdeel te kwalificeren voor de Olympische Spelen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21323018
Absoluut Konstantinos Kenteris. Hij komt dagelijks op de Griekse tv in een promo-spotje om Olympische kaarten aan te prijzen onder de slogan "OS niet zonder jou!"

'medelijden met hem'
pi_21323068
Ik nomineer de NOS
pi_21323837
Die Iranier idd.

En vooral omdat hij bij de weging te zwaar bleek.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21324291
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:43 schreef okee6 het volgende:
Absoluut Konstantinos Kenteris. Hij komt dagelijks op de Griekse tv in een promo-spotje om Olympische kaarten aan te prijzen onder de slogan "OS niet zonder jou!"

'medelijden met hem'
Dit is nou echt iemand waar ik absoluut geen medelijden mee kan hebben, net als die Iraniër.
A mind with a heart of it's own
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:58:15 #21
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21324444
Kamran Panjavi indeed! Geweldig was de coverage op de BBC.. hun enige gewichtheffer, en Dougie Donelly zit speciaal voor hem daar als commentator..
Eerst is ie te laat, moet ie nog een tshirt uitdoen, spoedt ie zich naar het podium en heeft ie nog 7 seconden om 105 kg te liften en blesseert ie zich prompt in zijn rug. En bij de tweede poging stort ie helemaal ineen. Puur puur puur amateurisme, ook van zijn coach... Op besmuikt sarcastische wijze veroordeeld door Donelly hierna... (ook leuk, van de altijd positieve BBC)
pi_21324488
Die Italiaan Cassara bij het schermen, steeds die vreugde-uitbarstingen...echt hilarisch...werkt goed op je lachspieren, vind hem overigens ook wel een schlemiel hoor
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:36:33 #23
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_21326201
Ik nomineer het amerikaanse basketbal team.. Voorlopig toch wel met stip op nummer 1 dacht ik zo
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:10:39 #24
92039 A.J.
His Royal Dudeness
pi_21327080
ik zie dat de Iranier wel vaak voorbijkomt, maar je kan het hem toch niet kwalijk nemen dat de mongolen die zijn land regeren (geestelijke leiders ) hem dwingen niet tegen zijn joodse tegenstander uit te komen. Ik denk dat de gevolgen ernstiger zouden zijn als hij het wel gedaan had. En dan kun je natuurlijk zeggen dat hij toch lekker niet teruggaat naar Iran?
Maar wat denk je dat er met zijn famillie gaat gebeuren. Die eikels in Iran zijn denk ik geen prettige jongens.
The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.
pi_21332847
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:36 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik nomineer het amerikaanse basketbal team.. Voorlopig toch wel met stip op nummer 1 dacht ik zo
Voorlopig (atletiek moet nog komen) nog de winnaars in dit topic. Boogerd is het hele jaar al kl***, op dit Kederis gedoe had je kunnen wachten (al hoopte ik dat ie gewoon (gedoped of niet) zou gaan winnen), de brit heb ik gemist (iemand een streampje?) en die Iraniër die vrat zich juist vol om niet te hoeven vechten (en financiëel steekt ie er in Iran vast nog wel wat mee op)

Nog even en dan zien we weer knakkende polsstokken, 3x fout op aanvangshoogte, falende sprinters, etc.... nog 2 nachtjes en de ECHTE spelen gaan beginnen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')