Dat maakt Michael Boogerd zo byzonder. Ik vind dat hij nu al met kop en schouders (lullige woordspeling nu) de nr1 gaat zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:20 schreef bac_hus het volgende:
Kun je met zo'n topic niet beter wachten tot het eind van de OS? Er komen vast nog meer schlemielen
ik denk dat hij thuis problemen krijgt als hij het wel doetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:26 schreef harrie1 het volgende:
ik ga voor de iranier die de olympische gedachte niet begrijpt
hij wilde niet tegen israel
omdat hij geleerd heeft van dat een paar mafkezen uit zijn omgeving/buurt/land dat israel niet bestaat
schlemiel is joods dus dit past er wel bij
Wat een sukkel. Als ie dr moeite mee heeft dat er Israëliërs meedoen moet ie zn bek houden en ze op waarde verslaan. Dát is de Olympische gedachte!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:26 schreef harrie1 het volgende:
ik ga voor de iranier die de olympische gedachte niet begrijpt
hij wilde niet tegen israel
Dat is wel een nominatie waard ja. Heb je daar een linkje voor?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:31 schreef MetalMessiah het volgende:
ik denk dat de IOC zelf maar nomineer als de schlemielen die aan het lijntje lopen van het gastland.
Als je als commitee niet durft op te treden tegen een tweetal zwaargedoopte griekse atleten die alle controles weigeren, dan ga je (1) af als een gieter, en (2) moet je ook je mond houden als straks anderen de test weigeren.
Werkelijk? Heeft hij na Irak ook weer geweend?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:49 schreef Grimm het volgende:
christiano ronaldo! eerst verliest 'ie van de grieken en dan van de irakezen en 2 keer jankt hij!
http://www.bild.t-online.(...)=renderKomplett.htmlquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:47 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat is wel een nominatie waard ja. Heb je daar een linkje voor?
Dit is nou echt iemand waar ik absoluut geen medelijden mee kan hebben, net als die Iraniër.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:43 schreef okee6 het volgende:
Absoluut Konstantinos Kenteris. Hij komt dagelijks op de Griekse tv in een promo-spotje om Olympische kaarten aan te prijzen onder de slogan "OS niet zonder jou!"![]()
'medelijden met hem'
Voorlopig (atletiek moet nog komen) nog de winnaars in dit topic. Boogerd is het hele jaar al kl***, op dit Kederis gedoe had je kunnen wachten (al hoopte ik dat ie gewoon (gedoped of niet) zou gaan winnen), de brit heb ik gemist (iemand een streampje?) en die Iraniër die vrat zich juist vol om niet te hoeven vechten (en financiëel steekt ie er in Iran vast nog wel wat mee op)quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:36 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik nomineer het amerikaanse basketbal team.. Voorlopig toch wel met stip op nummer 1 dacht ik zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |