quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
offtopic : klinkt als een brusselmans kwaal
Ik schaats dus niet en vind het níet grappig omdat het nu voor mijn gevoel te lang duurt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:02 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb dat altijd in het begin van het schaatsseizoen. Vind het wel grappig eigenlijk.
Yep, that's it!! Zo kun je het het beste omschrijvenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:28 schreef quattro het volgende:
ik heb het ook regelmatig... zowel in armspieren als in beenspieren..
'k vind het wel grappig en kan denk ik geen kwaad..
komt trouwens meestal voor na zware belasting..![]()
je kan het nog het beste vergelijken met zo'n pulse-apparaat (electrische stootjes om je spieren te 'kweken')
Helaas......slecht nieuws........niets helptquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:41 schreef Andoire het volgende:
Ik heb er ook een zalf opgesmeerd, traumeel of zo ( tegen blauwe plekken), moet toch wat..
......
probeer d'r n's een warme doek/kruik tegen aan te leggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:41 schreef Andoire het volgende:
Ik heb er ook een zalf opgesmeerd, traumeel of zo ( tegen blauwe plekken), moet toch wat..
Het ziet eruit alsof ik een onzichtbare abtronic op mijn been heb zitten, het gaat echt zwaar te keer.
Ik denk inderdaad niet dat het iets super ernstigs is, maar het is gewoon zó vervelend!
Lopen is moeilijk ( loop een beetje kreupel omdat anders mn hele been gaat trillen), ontspannen gaat niet.. en het doet gewoon zeer.
Een lekkere warme douche. En rek en strek oefeningen helpen bij mij ook vaak.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:42 schreef Faat het volgende:
[..]
Helaas......slecht nieuws........niets helpt![]()
Mazzelaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:48 schreef Megumi het volgende:
Een lekkere warme douche. En rek en strek oefeningen helpen bij mij ook vaak.
Is dat niet wat overdreven. 2 flessenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:13 schreef Andoire het volgende:
Okee, ik heb nu 2 flessen tonic op.. een beetje misselijk en zo..
Het is wel veel minder geworden, maar heeft volgens mij niets met die tonic te maken..
Hoop dat het vandaag ook niet meer terugkomt want ik heb eindelijk een beetje rust zeg... pffff.
Wel heb ik nu een keiharde bovenbeen.
maar goed, wat wil je na bijna 20 uur 'intensief trainen' .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |