quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:00 schreef BVO het volgende:
(edit: het is hier donker, ik dacht na de "du" gezien te hebben dat het dunn0w was, het bleek Duiveltja te zijn}
Beev, doe eens gezond man. Post alles nou in 1 keer gewoon. Met de usericons erbij en voila!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:03 schreef BVO het volgende:
......... Tom_Tom-
Duiveltja - Tom_Tom- dus..
De volgende naam is.......... timbob
Zijn tegenstander is.......
Is het ook. Daarom kies ik niet wie de leukste is want iedereen is leuk. Maar ik kies gewoon wie het meest actief is, ook al is het in posts, grappen, serieuze dingen. Wie nut heeft en ga zo maar door..quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat is al moeilijk kiezen
Ik bouw de spanning op.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, doe eens gezond man. Post alles nou in 1 keer gewoon. Met de usericons erbij en voila!
Dat moet Duiveltja ook, dus niet zeiken!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:09 schreef timbob het volgende:
[..]
oh lekker
ik mag gelijk tegen een mod opboksen
En tommerd post meer dan alleen *plak*quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat moet Duiveltja ook, dus niet zeiken!![]()
![]()
Hij heeft het ook moeilijker dat jij!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef timbob het volgende:
[..]
hij mag ook zeiken
idd dat zeg ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft het ook moeilijker dat jij!
Static post alleen maar "plak" neer. Tom_Tom- meer
Ik voel het aankomenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:14 schreef BVO het volgende:
De volgende naam is............. Svensational
Zijn tegenstander is.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |