Ik ben vereerd Dizer.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:57 schreef Dizer het volgende:
Ik stem op Dada
Makkelijk gaat het niet worden nee.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
Ik weet wel dat sommige lotingen héél moeilijk kunnen worden..
Maar als je tegenover niksanquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben vereerd Dizer.
Ik zeg verder niet op wie ik stem, dat zien jullie wel in het toernooi.
Loot nou maar, we geloven je eerlijkheid welquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
Ligt aan de loting..
Wie gaat er trouwens loten?.
Als ik mezelf tegen bijv. Christine loot (die hier niet zo vaak komt) komt het wel ongeloofwaardig over..
Terwijl ik altijd eerlijk loot.
we hebben het wel getroffen hier in SHO als mannen. Alle SHO vrouwen zijn gewoon superknapquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb mn fotoboek ge-update!!
ga snel kijken ik wil meer views![]()
lolquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:48 schreef BVO het volgende:
Van static niet iig..
Wel heeft iedereen een avatar..
Aan die eerlijkheid is al weleens getwijfeld hoor, tijdens het Idols Tournament weleens geloof ik..
Als het in dit topic blijft, dan blijft het ook onderling qua stemmers. Misschien is dat beter.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
Dat is idd een goede vraag..
Ik denk dat het leuker is om die over te slaan. Sommigen stemmen namelijk niet op zichzelf (vinden ze asociaal overkomen), Anderen stemmen wel op zichzelf (hebben de stemmen hard nodig).
Je eigen duel dus overslaan.
Moet het gewoon in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |