Omdat het vuur in de vorm van een kruis is... en dat kan verkeerd opgevat worden...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:14 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Als 't een fraaie foto is.... waarom niet.
Da's de EMO is 't niet ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:19 schreef dubbellu het volgende:
--fraaie foto's--
Toeval maar denk dat het vooral komt door de positie van de camera.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het kruis lijkt je tegemoet te springen.
Werd het gegooid of iets dergelijks of is dat effect toeval.
Nee je hebt gelijk, zijn zonder statief gemaakt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:39 schreef GenesiZ het volgende:
Ik vind er niets verkeerds aan. Wel stoer gedaan, maar volgende keer met een statief oid. Daar zijn ze volgends mij niet mee gemaakt (of zit ik ernaast)
2 houten stokken met 1 spijker is wel een kruisvorm, maar voor de rest helemaal niets. Tzou een optie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, zijn zonder statief gemaakt.
Het is trouwens brandende spiritus op de grond en niet een echt houten kruis, een echt kruis in de brand steken zou ik niet doen dat is een no go zone imho...
Ja dat is waar maar om nou nog meer foto's van brandende kruizen te maken is niet echt wat ik in gedachte hadquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:49 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
2 houten stokken met 1 spijker is wel een kruisvorm, maar voor de rest helemaal niets. Tzou een optie kunnen zijn.
Overloper. Ik dacht dat jij Nikonfreak was??quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:57 schreef apestartje het volgende:
[..]
fuji fine pix s 5000 toen nog maar 2 sec,ik heb nu een s7000 met 15 sec max en de mogenlijkheid voor een draad ontspanner
ben ik nog steeds,maar soms vind je wat anders dat ook goed bij je past,maar 2 van de drie foto's zijn met de F90X gemaakt dus hij is nog in het voordeelquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Overloper. Ik dacht dat jij Nikonfreak was??![]()
Valt in iedergeval niet echt op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:27 schreef 303 het volgende:
Bij gebrek aan statief niet super, maarja
[afbeelding]
Ik ben nog een complete beginner, maar kan je in het kort uitleggen hoe dat werkt met meerdere flitsers?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Een bijzondere foto genomen met openstaande sluiter vanaf meerdere zijden geflitst.
Dank je.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:17 schreef dawg het volgende:
Wow, sjeffie! Mooi man die zachte reflectie.
waarom kom je eigenlijk niet naar de meet?
Zou graag willen, maar is helaas om lichamelijke redenen niet mogenlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:20 schreef dawg het volgende:
Mooi zo! Nu apestartje nog.
Met een conventionele spiegelrefexcamera in het duister de sluiter open zetten en vervolgens om schaduwvorming tegen te gaan vanaf meerdere kanten met een losse flitser in de hand de boel vanaf meerdere kanten belichten. De lens heeft in diet geval zeken een seconde of 10 open gestaan. Eigenlijk zou je moeten zien hoe donker de overgang in het echt was. De lichten van de auto die in het hoekje staat zijn overigens stadslichten en geen dimlichten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:03 schreef 303 het volgende:
[..]
Ik ben nog een complete beginner, maar kan je in het kort uitleggen hoe dat werkt met meerdere flitsers?
Je gebruikt dus 1 flitser en je loopt zeg maar rond de camera om verschillende delen te belichten zodat het 1 goed belichte afbeelding wordt?quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Met een conventionele spiegelrefexcamera in het duister de sluiter open zetten en vervolgens om schaduwvorming tegen te gaan vanaf meerdere kanten met een losse flitser in de hand de boel vanaf meerdere kanten belichten. De lens heeft in diet geval zeken een seconde of 10 open gestaan. Eigenlijk zou je moeten zien hoe donker de overgang in het echt was. De lichten van de auto die in het hoekje staat zijn overigens stadslichten en geen dimlichten.
Klopt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:50 schreef 303 het volgende:
[..]
Je gebruikt dus 1 flitser en je loopt zeg maar rond de camera om verschillende delen te belichten zodat het 1 goed belichte afbeelding wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |