Oh ja das waarquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:45 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je hebt me een keer geholpen.
Oui, c'est bon. Et tu? Ca va?quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ca va bien avec toi?
Zoiets ja.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja das waareen keer iets met een topic geloof ik he, dat dat dicht ging...
ooohhh wacht ik weet het!!! Jij was serieus op zoek naar mensen die met je zouden willen drummen geloof ik en daar kwamen heeelll flauwe, gemene reacties op, en toen had ik zoiets van het is juist cool dat iemand zoiets vraagt en enthousiast is om iets te doen.... en dan gebeurt dat!
Volgens mij was dat het
mwoa ut ken beterquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Oui, c'est bon. Et tu? Ca va?
Okay dan!quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Mijn drumstel staat nu opgestapelt in de de hoek, ik ben nu aan het opnemen met gitaar en piano.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay dan!Hoe gaat'ie nu met drummen?? Al wat bij elkaar kunnen krijgen? Als je nog een gitarist nodig hebt, hoor ik het wel he
![]()
Ik wilde ook altijd drummen maar ik mocht nooit
Haha wat gaaf! Speel je zoveel instrumenten dan? En wat actief met muziek! Heb je al een band oid?quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Mijn drumstel staat nu opgestapelt in de de hoek, ik ben nu aan het opnemen met gitaar en piano.
Ja.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha wat gaaf!
Speel je zoveel instrumenten dan?
En wat actief met muziek!
Heb je al een band oid?
En wie is de dader dan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
* Twoflower speelt de vermoorde onschuld.
en het rellen? ging ook goed deze keer?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:09 schreef Vlarp het volgende:
Ben er weer
FFWD was echt helemaal super!
Foto's staan straks uiteraard weer online
Ik heb niks van die rellen gemerkt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en het rellen? ging ook goed deze keer?
ik hoorde dat er rellen waren uitgebroken, maar ik dacht niet gelijk aan jou hoor
linkje?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
ik vroeg me af waarom het hier zo rustig was...
nu zie ik iedereen in [M] sexy en gewaagd kwijlen en geilen
we hebben gewoon een wteede homotopic!
een derde zelfs, vergeet het meeting-topic nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
ik vroeg me af waarom het hier zo rustig was...
nu zie ik iedereen in [M] sexy en gewaagd kwijlen en geilen
we hebben gewoon een wteede homotopic!
OH!!!!! MY!!!!!!GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een derde zelfs, vergeet het meeting-topic niet
[M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #10
Wat vind je dan psies overdreven? Want ik vind het nogal mee- of tegenvallen, in dat topic.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:03 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik vind het in [M] een beetje overdreven worden...
Die durft denk ik niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:30 schreef Nouk het volgende:
Zit hier die nieuwe lekkere uit B&H?
Welke lekkere? Justbart? Hij is nog hetero hoor. (wel mooie ogen overigensquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:30 schreef Nouk het volgende:
Zit hier die nieuwe lekkere uit B&H?
elkaar echt zoooo enorm de hoogte in prijzen en zelfs msn adressen vragen bwvs.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Wat vind je dan psies overdreven? Want ik vind het nogal mee- of tegenvallen, in dat topic..
Die ziet er best prettig uit jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welke lekkere? Justbart? Hij is nog hetero hoor. (wel mooie ogen overigens)
Ik zei toch...hij is NOG heteroquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:40 schreef Nouk het volgende:
Ja justbart ja. Hetero?! Hij?! Ik vind z'n hoofd alleen leuk.
Hij is zo homo als t maar zijn kan joh.
doe daar es wa aan danquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:43 schreef Nouk het volgende:![]()
Eeeehm. Ik ken hem eigenlijk niet eens.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel lastig. Mensen posten die foto's toch ook om reacties te krijgen, lijkt me. Een oplossing zou kunnen zijn om twee aparte topics te maken, eentje waar mensen foto's posten en eentje om er over te lullen. No pun intended.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
elkaar echt zoooo enorm de hoogte in prijzen en zelfs msn adressen vragen bwvs.
het valt gewoon beetje te veel op.... kunnen ze net zo goed hier in dit topic fotos posten en vervolgens gaan geilen..
ik vond DM zijn reacties int topic altijd heel leuk, zo sporadisch een homoseksuele opmerking, waar de heteros smakelijk om konden lachen.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:42 schreef Nouk het volgende:
Ow okay. Dus hij wordt nog bekeerd. Ik ga daar een stokje voor steken.
Ja misschien doe ik dat wel oook.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe daar es wa aan dan![]()
die ideeen waren er alquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:46 schreef G_E het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel lastig. Mensen posten die foto's toch ook om reacties te krijgen, lijkt me. Een oplossing zou kunnen zijn om twee aparte topics te maken, eentje waar mensen foto's posten en eentje om er over te lullen. No pun intended.
Dat bestaat al. Het SC topic.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:46 schreef G_E het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel lastig. Mensen posten die foto's toch ook om reacties te krijgen, lijkt me. Een oplossing zou kunnen zijn om twee aparte topics te maken, eentje waar mensen foto's posten en eentje om er over te lullen. No pun intended.
im gonna be soooo proud of youquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja misschien doe ik dat wel oook.
Oh kijk eens aan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die ideeen waren er al.
ach ja, tis altijd wel heibel om iets haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |