nou, je blaast iets teveel leven int topic zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
En toch blijft hij een geweldig lichaam hebben. Check die spieren, hij is geen twintig meer, maar wel in erg goede conditie. Op gay.nl zie je ergere figuren dan dat.
en ik geef vooral complimentjes om dat topic in leven te houden![]()
Nice researchquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:56 schreef Waxxer het volgende:
Hey trouwens he, even voor Kug, ik ontdekte even wat:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan:
[..]
[..]
Maarja, dat doppie hep een koppie
[afbeelding]
ja kweetniet hoor....
ski-leraar... ik mag dan wel in de kakkerswijk van Tilburg wonen, maar een ski-leraar is toch echt TE kak voor mij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:04 schreef Waxxer het volgende:
jaaaa oke maar dan ben je heel enthousiast en dan geeft'ie een full-body picture, nou, zo wil je je skileraar toch nooooit zien?![]()
![]()
Hai trouwens allemaal![]()
Gun je mij niet m'n speelkwartiertje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:04 schreef Waxxer het volgende:
jaaaa oke maar dan ben je heel enthousiast en dan geeft'ie een full-body picture, nou, zo wil je je skileraar toch nooooit zien?![]()
![]()
Hai trouwens allemaal![]()
brrrrrrr ik heb met mijn school 1 keer op de piste gestaan en toen heb ik een spier verrekt zo grondig dat ik drie dagen niet kon lopen, sindsdien weiger ik ooit nog die latten aan m'n poten te zettenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:09 schreef Waxxer het volgende:
skien is ab-so-luut geen kakTegenwoordig niet meer althans. Toen ik klein was idd wel, maar de laatste jaren gaat zelfs het kleutjesvolk op de winterspeurt
*geweest ben*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:31 schreef Vlarp het volgende:
Vandaag FFWD Heineken Dance Parade in Rotjeknor!
zo snel??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gun je mij niet m'n speelkwartiertje?![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
brrrrrrr ik heb met mijn school 1 keer op de piste gestaan en toen heb ik een spier verrekt zo grondig dat ik drie dagen niet kon lopen, sindsdien weiger ik ooit nog die latten aan m'n poten te zetten
Naaaahhh.... twaalf uur thuis, kerel!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:17 schreef WAik het volgende:
en weer weg!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
zo snel??![]()
![]()
Maar natuurlijk!Speel maar een eind weg!
![]()
![]()
Twee keer gedaan. Snowboarden ging best wel redelijk, maar als ik moet kiezen tussen een luilekkervakantie aan het strand of een wintersportvakantie, dan maar een luilekkervakantie aan het strand.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
ik ski al sinds 1985
het is ook de enige sport waar ik goed in ben
Naaaahhhh.... Tizmo??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:25 schreef Jerruh het volgende:
ok, wie ben ik?
-------------------
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
----------------------
whaha meneer Augustus wel, denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:27 schreef Waxxer het volgende:
oeh!! Komen ze op de thee??
quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:54 schreef Waxxer het volgende:
Deze Zwolse skatemeneer gaat horizontaal
Slaap lekker![]()
Slaap zwoelquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:54 schreef Waxxer het volgende:
Deze Zwolse skatemeneer gaat horizontaal
Slaap lekker![]()
Moet je tijdens de les toch eens beter opletten...quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:25 schreef ajuu het volgende:
daar heb ik nou nog NOOIT van gehoord!
Whowhoehoeii!! Wie! wie! wie! Vertel! Is-ie leuk, is-ie lief, hoe oud, wat doet-ie voor studie/werk? Doet je buikje helemaalquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:09 schreef Waxxer het volgende:
een vriend
Veeeeellll te veel....quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:12 schreef G_E het volgende:
[..]
Whowhoehoeii!! Wie! wie! wie! Vertel! Is-ie leuk, is-ie lief, hoe oud, wat doet-ie voor studie/werk? Doet je buikje helemaalals je aan 'm denkt?
.
Of stel ik me er nou weer veel te veel bij voor..
Ohh.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Veeeeellll te veel....![]()
gewoon ff bijkletsen hoor
Oh jawel hoor, alleen ga ik er altijd automatisch vanuit dat ik helemaal nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Ohh..
Zijn er geenjongens in Zwolle?
.
Jongens die er automatisch vanuit gaan dat ze zelf welquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alleen ga ik er altijd automatisch vanuit dat ik helemaal nietben
. Maar ik ben sowieso wel een beetje uitgeleefd hier.... en ik ben er niet eens zo mee bezig, zet nu juist alles bij mezelf op een rijtje en ik ben weer in een nieuwe fase beland in mijn persoonlijke ontwikkeling, maar daar zal ik jullie niet mee lastigvallen verder.
.
Hoi. IK bedoelde eigenlijk waxxer. Hij is wel okay.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:37 schreef G_E het volgende:
[..]
(Hoi.)
quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:39 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hoi. IK bedoelde eigenlijk waxxer. Hij is wel okay.
Weet ik niet. Je hebt me een keer geholpen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hoe eeehh kom je daar dan ineens bij?
Mja ik heb ook een schroeiplek van een sigaret op een shirtje ter hoogte van mijn schouderquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:36 schreef G_E het volgende:
[..]
Jongens die er automatisch vanuit gaan dat ze zelf welzijn, zijn dat over het algemeen nou juist helemaal niet.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |