Hehehe veel succesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:33 schreef Moody het volgende:
Nou, Twente speelt morgen in ieder geval zonder deze basisspelers:
- Shoukov
- Fafiani
- Niemeyer
- Rahim
- Heubach
Fijn hoor

Ben een beetje huiverig voor weinig scorende Argentijnen van Newell's Old Boys die Louis wil kopen, eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:53 schreef F1Bas het volgende:

Ooit zullen wij een Argentijn goed opleidenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:10 schreef zjroentje het volgende:
Weer een Argentijn?

Hadden we hem nog maar. Dan waren we zeker kampioen geworden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
He bah ik zag net Mido in de OP...

Dat redden we ook zonder Mido.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hadden we hem nog maar. Dan waren we zeker kampioen geworden.

quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
YildirimZidane moet naar ajax![]()

Nog 70 minutenquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:50 schreef zjroentje het volgende:
Het zal me benieuwen vandaag.
Ik barst anders niet van het vertrouwen ...

Is het al bekend of Galasek fit genoeg is?quote:Volgens het Rotterdams Dagblad verhuist Nourdin Boukhari na Ajax - NAC dan toch naar NAC. Met het oog op het onderlinge duel zou gewacht worden met de transfer, maar daarbij zal ongetwijfeld ook de blessures van Mitea en Soetaers een rol spelen. De transferdeadline is 31 augustus.

0-4 is voldoende en we staan weer waar we horenquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:45 schreef VoreG het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen!

0-4 maarquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:57 schreef superjoden het volgende:
[..]
0-4 is voldoende en we staan weer waar we horen

2x Sonckquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
0-4 maar.

Oooooooohquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:00 schreef superjoden het volgende:
[..]
2x Sonck

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |