daar hoeft een gezond verstandig mens niet eens bij die club gevoetbald voor te hebben,een normaal mens weet dat gewoonquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En hij heeft even verteld dat het bij Ajax een egoïstische bende is.
Hoezo natrappen? Hij blijft bij Ajax in dienst. Misschien heeft ie wel gewoon een punt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat natrappen van hem siert hem niet.
het lijkt er wel op ja. Echt een hecht team is het niet op het moment. Ik hoop dat als het wat beter gaat lopen dat ze weer in een beetje beter humeur raken....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo natrappen? Hij blijft bij Ajax in dienst. Misschien heeft ie wel gewoon een punt.
Goede sig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo natrappen? Hij blijft bij Ajax in dienst. Misschien heeft ie wel gewoon een punt.
Aan de andere kant: Sikora is een gefrustreerde werknemer. Die geven wel vaker een trap na richting oude werkgever.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
Hij zal dat echt niet allemaal uit zijn duim zuigen. Als het met hem zelf wat beter was gegaan, dan had het hem waarschijnlijk niet zo gestoord.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ken je hem, MM?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ali Zitouni? Dat is toch wel een grap, hoop ik.
Stond pakweg 3,4 jaar geleden te boek als talent in Tunesië, samen met Hassan Ghabsi. Die ging nog naar Genoa, Ali is wat blijven hangen, lijkt het. Anders had ie de sprong toch wel eerder gemaakt, vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ken je hem, MM?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:36 schreef keeper het volgende:
Egoïsme is nodig bij een topclub.
Een gezonde dosering egoïsme dan. Als je allemaal maar denkt "ach, ik gun die ander lekker z'n moment" dan zit er ook niet iets goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
Hey, met de toevoeging "gezonde dosering" ziet de zin er ineens heel anders uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef keeper het volgende:
[..]
Een gezonde dosering egoïsme dan. Als je allemaal maar denkt "ach, ik gun die ander lekker z'n moment" dan zit er ook niet iets goed.
Precies. Een voetbalelftal is wat dat betreft net een samenleving.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Zit wel wat in, keeper. Al moet je er ook een paar sociale balafpakkers als Tomás en Anthony O. bij hebben.
Dat zeggen meisjes ook altijd, nadat ik die woordcombinatie heb toegevoegd bij de woordcombinatie "slikken na het pijpen".quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
Hey, met de toevoeging "gezonde dosering" ziet de zin er ineens heel anders uit![]()
Geweldig in een voetbaltopic het onderwerp sex erbij halen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:53 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat zeggen meisjes ook altijd, nadat ik die woordcombinatie heb toegevoegd bij de woordcombinatie "slikken na het pijpen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |