lol cheer up mate, er zijn altijd slechtere, en jij valt best mee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Zeker, ik heb toch tentamenweek, alleen ben ik wel besmettelijk slecht, dus ben gewaarschuwd.
Dat al die models daadwerkelijk bewegen, tonnen die niet gewoon vastgeplakt zijn aan de grond maar daadwerkelijk kunnen rollen, lijken die elke keer weer anders vallen etc. etc.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:10 schreef mrfox het volgende:
Wat houdt physics precies in?
Wat hoort er allemaal wél bij, en wat niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat al die models daadwerkelijk bewegen, tonnen die niet gewoon vastgeplakt zijn aan de grond maar daadwerkelijk kunnen rollen, lijken die elke keer weer anders vallen etc. etc.
Maar iemand anders kan het vast beter uitleggen.
Physics is natuurkundequote:Op zondag 17 oktober 2004 00:04 schreef mrfox het volgende:
[..]
Wat hoort er allemaal wél bij, en wat niet?
Kan er een definitie van gegeven worden (vast niet)
Mwoah, ze doen een poging tot. Sommige dingen kunnen echt nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 02:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Physics is natuurkunde![]()
Dus alles werkt natuurkundig correct![]()
Ja.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ennuh, heeft iemand het al met creditcard via Steam gekocht?
Kun je dan direct spelen?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:19 schreef Disorder het volgende:
Fijn. Er zit een ingebouwde wallhack console command in het spel, evenals een ingebouwde full brightness command. Wanneer je je naam in '%n' veranderd crash je van de server terug naar de desktop als je iemand met die naam neerschiet. Wat verschrikkelijk slordig.
Hoeft van mij niet hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:26 schreef Rahl het volgende:
En Assault moet terugkomen!
assault is mn favo op lansquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:32 schreef kippiej het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor.
Tis echt een irritante kutmap, waarin iedereen aan het campen is.
Heb silver gekocht net, maar m'n purchase is pending door de drukte.. AARGH! nog geen CSS..quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:17 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ja.
Ja.
haha, ik vroeg me al af waarom dat ik zo verschrikkelijk ge-owned werd, maar dan zal het waarschijnlijk wel aan die wallhacks liggenquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:19 schreef Disorder het volgende:
Fijn. Er zit een ingebouwde wallhack console command in het spel, evenals een ingebouwde full brightness command. Wanneer je je naam in '%n' veranderd crash je van de server terug naar de desktop als je iemand met die naam neerschiet. Wat verschrikkelijk slordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |