mn 1.6 scriptjequote://Buyscript
bind "f1" "deagle;secammo"
bind "f2" "usp;secammo"
bind "f3" "mp5;primammo"
bind "f4" "m4a1;ak47;primammo"
bind "f5" "awp;primammo"
bind "f6" "famas;galil;primammo"
bind "f7" "primammo;vesthelm;vest;defuser;hegren"
bind "f8" "flash;flash"
bind "f9" "shield"
Thanks for sharingquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:27 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ga nu spelen op een van de xs4all servers
Zo was het niet bedoeld, knurft. Als iemand zin heeft om met/tegen mij te CS'en kan hij mij op een van de xs4all servers vinden. Zo en nu ga ik echt CS'enquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Thanks for sharing
*Jaloers is*quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, knurft. Als iemand zin heeft om met/tegen mij te CS'en kan hij mij op een van de xs4all servers vinden. Zo en nu ga ik echt CS'en
Be patient, young padawanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
*Jaloers is*
![]()
Zeker niet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:19 schreef Mattt het volgende:
Hmm, de CS:Source ziet er wel nice uit, alleen ik heb wel 1 probleempje.. ik speel namelijk op een PIII 550 Mhz , Geforce 4 mx 64 mb , 256 MB...
*bloos* nou ja, ik speel dus altijd dan maar CS 1.6 met 70 fps met een resolutie van 1024 x 728.. dus opzicht wel redelijk voor zo'n oude PIII bak. Maar denk je dat mijn pc de source kan trekken ?
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:12 schreef perezoso het volgende:
Wat een ruk spel, wel leuk dat je online kan spelen zonder het te kopen
sloeberquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:12 schreef perezoso het volgende:
Wat een ruk spel, wel leuk dat je online kan spelen zonder het te kopen
Maar moh is stukken beter imo
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:28 schreef bojaaper het volgende:
En geinig dat je kan zien wat iedereen bij zich draagt aan HE of Flashbangs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |