jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:13 schreef devv05 het volgende:
Maar ik ben de enige die vind dat de models zich als een stel apen bewegen?
onder welke naam speel je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:04 schreef Rahl het volgende:
XS4ALL servers zijn wel ok
NL en redelijke ping
Tecci met soms [Fok!] of [NL] of beide erachterquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:17 schreef koele het volgende:
[..]
onder welke naam speel je?
lijkt me nogal spammerig worden, bovendien weet ik pas als ik CS:s open welke server ik ga nemen, en ALT-TAB is bij mij zo'n gedoe. als iedereen nou AllSeeingEye neemt en elkaar toevoegt. ik speel onder de naam *IC*Siouxquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tsss, ik schiet je net zo hard terug
Misschien een goed idee als iemand gaat spelen om hier even het ip neer te pleuren
Ach dat heb je ook bij UT, UT2003 en UT2004 niets nieuws dus. Je hebt altijd mensen die ergens blijven hangen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:50 schreef mrfox het volgende:
Volgens mij wordt Counter Strike: Source helemaal niet een van de grote spellen van dit jaar.
Tenminste, in de zin van: het gaat door veel mensen gespeeld worden. Volgens mij zal het overgrote deel van de Cs'ers bij Cs 1.6 of CZ blijven.
Ik heb gewoon zo'n gevoel
Ik kan er ook nog niet echt heel enthousiast over zijn... Vind tot nu toe CS 1.6 gewoon nog leuker..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:50 schreef mrfox het volgende:
Volgens mij wordt Counter Strike: Source helemaal niet een van de grote spellen van dit jaar.
Tenminste, in de zin van: het gaat door veel mensen gespeeld worden. Volgens mij zal het overgrote deel van de Cs'ers bij Cs 1.6 of CZ blijven.
Ik heb gewoon zo'n gevoel
same here, de eerste 10 minuten waren de graphics nog indrukwekkend.. toen had ik het wel weer gezien eigenlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog niet echt heel enthousiast over zijn... Vind tot nu toe CS 1.6 gewoon nog leuker..
niet door mij getypt maar wel waarheidquote:Counter-Strike: Source (MP van Half-Life 2) gekraakt!
Counter-Strike: Source het spel dat door VALVe is gemaakt, en wat dus ook de multiplayer van Half-Life 2 is schijnt al gekraakt te zijn!
Ik heb het natuurlijk over Counter-Strike:Source die een paar dagen geleden uit is gekomen op Steam! Het spel is zo gekraakt dat de
hackers.. ook een manier hebben gevonden om het spel online te laten functioneren! Geen goed nieuws dus!
VALVe heeft ons laten weten dat dit probleem zosnel mogelijk zal worden opgelost, maar er schijnt nog meer te zijn!
De groep de het spel heeft gekraakt (EMPORiO) zou ook nog veel meer "schade" hebben aangericht aan VALVe door AL
hun spellen wat zij hebben uitgebracht ook gekraakt te hebben, deze zouden eveneens ONLINE werken!
Ook schijnt het dat verborgen functies in CS:Source die uitgeschakeld waren door VALVe dat die door de hackers
weer waren aangezet zodat de mensen die de "gekraakte" versie spelen MEER functies hebben dan dat de orginele heeft.
Een bericht op de forums van Steampowered zegt.. dat ze deze mensen allemaal wereldwijd gaan aanklagen, maar VALVe heeft hier nog niet op geantwoord.
Ze zouden wel bezig zijn met een update voor Steam zodat de mensen die de gekraakte versie spelen dat die na de update (die binnekort komt) niet meer zouden kunnen spelen.
Hier volgt ook nog een gesprek op IRC in het Engels.
irc.efnet.net #1.6
Wij: Hello, is this the group who cracked Steam engine, and it's game Counter-Strike: Source
Hun: Yes, why are you asking?
Wij: Can I have a little interview with you?
Hun: Ofcourse.
Wij: First of all why did you guys crack the game so people can play online?
Hun: Well, you know.. everyone knows Steam sucks and their protections is crappy, so we cracked the game for the people.
Wij: Ok, but is it also true you guys enabled disabled features in the game which were disabled orginally??
Hun: Yes, we enabled a few more things that were disabled like the bots in CS:Source.
Wij: Do you guys do this for fun?
Hun: Yer but somehow we also want to help Steam to improve their security.
Wij: Ok, well that it..
Hun: Ok cya.
Geschreven door Aart v.d. Bosh
Bron: Forums van -> www.steampowered.com / www.hlfallout.com / www.halflife2.net / IRC Kanaal van Emporio.
msn6, waar zat jij met je gedachten?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:15 schreef bojaaper het volgende:
Ik vind dit ten opzichte van msn6 veel leukere gameplay, omdat het allemaal wat beter in elkaar steekt, en dan vooral de physics. Ik kan echt na elke frag kijken hoe het mannetje ergens vanaf valt, of ligt, omdat het steeds anders is.
Schiet je bijvoorbeeld een mannetje dood, en met het laatste schot raak je zn wapen, waardoor dat door de lucht vliegt terwijl het mannetje neervalt.
Of in office, een barricade maken met de kastjes, zodat de CT's nog maar via 1 kant kunnen komen.
verdomme, waarom moet valve nou altijd alle fun verpestenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:25 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
niet door mij getypt maar wel waarheid
Hahahah ver weg blijkbaarquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:05 schreef sioux_ het volgende:
[..]
msn6, waar zat jij met je gedachten?
CS draaide ook al perfect op een pentium 1 200 mhz, dus jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:33 schreef XiChico het volgende:
Hey .. heb sinds eergister pas half live 1 binnen(10 euro bij de bol), heb het spel nooit gespeeld eigenlijk. Kon het origenele half life nooit vinden, maar zag hem bij bol.com dus meteen maar even gespeeld. CS is echt een leuk spel
!. Ga dus ook zeker Source kopen, die screenshots in dat office zien er erg leuk uit.
Zo te horen moet Source hier wel gaan draaien, heb dit systeem:
P4 2.0
256 DDR (Daar doe ik nog wel een reepje van 256 mb bij)
Nvidia Geforce TI 4400 @ 64 MB.
Draai CS nu op 1152 x 864, en dat gaat perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |