Wat is er dan zo onrealistisch aan?!quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:05 schreef devv05 het volgende:
Mijn eerste indruk is helaas niet zo goed...
Het ziet er werkelijk prachtig uit, dat zeker wel... Maar de gameplay is zoveel onrealistischer geworden, mede omdat het spel veel sneller is geworden. En realisme is juist zo gaaf aan CS. Bovendien bewegen de spelers als een stel apen, ziet er écht niet uit. Ook beetje weinig models en ik kan ze (tot nu toe althans) nog echt niet van afstand onderscheiden.
Ben benieuwd of ik dit ooit leuk ga vinden maar ik weet het niet hoor.. Hoop niet weer zo'n Quake 2 --> Quake 3 drama
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef bojaaper het volgende:
[afbeelding]
Haha spray je een bloot wijf, gelijk 3 man eromheen:D:D schitterend
Zoals ik al zei lopen die models als een stel apen.. Verder is het spel veel sneller en daarmee onrealistischer geworden. Moet denk ook voor een deel gewoon wennen. Maar ik zit het meeste in mn maag met die apenbewegingen. Als je zo'n iemand gaat volgen is het echt niet om aan te zien.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is er dan zo onrealistisch aan?!
Ik vind het juist een stuk realistischer, alles mooier en beter!
Downloaden via www.steampowered.com.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:44 schreef ps2noob het volgende:
Hoe komen jullie aan CS Source??
Als je HL2 pre-ordert via Steam kun je CS:Source direct online spelen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:44 schreef ps2noob het volgende:
Hoe komen jullie aan CS Source??
Kun je ook als apart spel met je creditcard kopen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:26 schreef ps2noob het volgende:
Ik wil alleen CS:S niet HL2
Precies, wat ik gezien heb vind ik echt fantastisch! Echt allemaal top!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:06 schreef Steeven het volgende:
LoL wie CS realistisch noemt mag wel gauw eens wat boeken gaan lezen oid. Lekker interessant of het realistisch moet zijn, ga dan maar Raven Shield spelen. Source brengt bij mij een beter gevoel naar boven dan CS 1.3 tot aan 1.6. Het is eindelijk weer fun, beetje klooien met de omgeving enzo, iedereen moet wennen...ja.
jammer dat er geen kippen meer rondlopen in cs_italyquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:06 schreef Steeven het volgende:
LoL wie CS realistisch noemt mag wel gauw eens wat boeken gaan lezen oid. Lekker interessant of het realistisch moet zijn, ga dan maar Raven Shield spelen. Source brengt bij mij een beter gevoel naar boven dan CS 1.3 tot aan 1.6. Het is eindelijk weer fun, beetje klooien met de omgeving enzo, iedereen moet wennen...ja.
Fliepke en ik (Tecci)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:16 schreef sioux_ het volgende:
[..]
jammer dat er geen kippen meer rondlopen in cs_italy
ik speelde vanavond trouwens een hele tijd in de_dust2 met een drietal Fokkers. Tecci, Kroupke (?) en nog eentje waar ik de naam niet van wist. ik kende ze overigens geen van allen. die ene had alleen [Fok!] in zijn nickname, dus toen deed ik dat ook.
JA GODVER DE GODVERquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:55 schreef sioux_ het volgende:
oops. ik ben echt slecht met namen. sorry Fliepke :S
ey je bek of ik schiet je in CS:s!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
JA GODVER DE GODVER
Tsss, ik schiet je net zo hard terugquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:43 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ey je bek of ik schiet je in CS:s!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |