Deze beta versie is alleen voor ATI Bundle gebruikers(de key die ze bij hun ATI Radeon XT versie kregen) of Condition Zero gebruikers.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:45 schreef Elo het volgende:
heb je perse Counterstrike Condition Zero nodig om het spel te kunnen spelen?
is er geen NON-steam versie?![]()
oke thnx.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Deze beta versie is alleen voor ATI Bundle gebruikers(de key die ze bij hun ATI Radeon XT versie kregen) of Condition Zero gebruikers.
Je kan dan alleen met de beta meedoen, zodra CS: Source zelf uitkomt zal je het niet meer kunnen spelen. Als ik jou was zou ik de centen nog even in je portemonnee houden en een bronze pakket via steam bestellen zodra hij uitkomt, je kan nu al preloaden als je dan een key besteld kan je meteen spelen zodra hij uitkomt en dan heb je Half Life 2 ookquote:Op donderdag 30 september 2004 17:05 schreef Elo het volgende:
[..]
oke thnx.
Dan wordt het tijd Condition Zero te kopen![]()
Ik download de illegale versie wel die inmiddels op internet rondzwerft.. Zou 'm graag willen kopen maarja heb geen creditcard.. Handig hoor, dat Steamquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:10 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
met botsdie de betaalde mensen NOG steeds NIET hebben
Wat heb je nu aan bots als je op internet kan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:10 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
met botsdie de betaalde mensen NOG steeds NIET hebben
Nou, downloaden danquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Bots zijn voor losers!!!!
Ik heb een legale versiequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou, downloaden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |