Wat voor plaatjes probeer je precies te importeren? Wat lukt er wel? Wat lukt er niet? Ik heb zonder problemen een custom spray gemaakt en geimporteerd (met transparantie) dus t werkt primaquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:07 schreef pimpin het volgende:
kan iemand mij uileggen hoe ik een spray importeer het wil totaal niet lukken ook niet met kleine plaatjes enzo.
ik kan zonder problemen een custom spray importeren, maar hij werkt niet online. als ik hem daar spray zie ik hem zelf alleen. andere mensen zien niets. op LAN werken custom sprays wel gewoon. snapt iemand dit?quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:43 schreef TripleM het volgende:
[..]
Wat voor plaatjes probeer je precies te importeren? Wat lukt er wel? Wat lukt er niet? Ik heb zonder problemen een custom spray gemaakt en geimporteerd (met transparantie) dus t werkt prima
Hmm geen idee. Nu je het zegt, ik heb ook geen flauw idee of anderen dan ikzelf mijn custom sprays zien?quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:27 schreef sioux_ het volgende:
ik kan zonder problemen een custom spray importeren, maar hij werkt niet online. als ik hem daar spray zie ik hem zelf alleen. andere mensen zien niets. op LAN werken custom sprays wel gewoon. snapt iemand dit?
TripleM, heb jij ook die Uncle Sam fok spray gemaakt? erg cool!quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:19 schreef TripleM het volgende:
[..]
Hmm geen idee. Nu je het zegt, ik heb ook geen flauw idee of anderen dan ikzelf mijn custom sprays zien?
Ik heb trouwens een paar games.fok.nl sprays gemaakt voor de liefhebbers (de URL in rode graffiti letters), heb er drie in een ZIP gegooid. Heb ze alleen zelf nog niet uit kunnen testen dus als iemand er screens van kan posten of iig kan melden of ze het doen, graag.
Download de ZIP hier.
Yepquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:49 schreef sioux_ het volgende:
TripleM, heb jij ook die Uncle Sam fok spray gemaakt? erg cool!
ik wil die uncle sam-spray ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:54 schreef Fliepke het volgende:
Bij mij werkte de customsprays wel altijd mensen sproeien er namelijk graag overheen
maar het zal wel een serverinstelling zijn die je kan maken
importeren in "options"quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:43 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik wil die uncle sam-spray ook
linkje?
en hoe moet ik em in het spel gebruiken dan?
Alstu.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:43 schreef Rahl het volgende:
ik wil die uncle sam-spray ook
linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |