Luizenbaantje heb je hè?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
Wij allemaal gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Luizenbaantje heb je hè?
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
Wij allemaal gijs
Dat gezicht van brown ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Briljant Gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:56 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Dat gezicht van brown ookLijkt net of ie iets gaat doen
Hallo lieverd... ben je vrij vanmiddag?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:56 schreef O-Ren het volgende:
![]()
Cho’s beurs rollen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:56 schreef CaptainMiller het volgende:
Dat gezicht van brown ookLijkt net of ie iets gaat doen
Voor de één een nachtmerrie.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik help je welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een half uurDan naar huis en kijken of ik ADSL aan de praat kan krijgen zodat ik dit weekend met mooie Karen kan praten.
zucht die laatste post in dat vorige topic ook weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:57 schreef Nadientje het volgende:
[..]
you know me
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:58 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik help je wel
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zucht die laatste post in dat vorige topic ook weer![]()
Klikquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
Dromen over van Nadine
Checkt...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zucht die laatste post in dat vorige topic ook weer![]()
Hij linkt niet naar de juiste postquote:
ja..... die jaquote:
Werkt prima hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij linkt niet naar de juiste postFok bug !
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:03 schreef O-Ren het volgende:
Schatjes ik ga jullie verlaten![]()
Je was toch vrij?quote:Ga lekker voor de tv hangen en daarna werken!![]()
Tot morgen poepiequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:03 schreef O-Ren het volgende:
Ga lekker voor de tv hangen en daarna werken!![]()
Die droom van haarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:03 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Werkt prima hier.
hij kan er toch niks aan doen wat ik droomquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die droom van haarBen je trots
![]()
Dientjeeeequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
zo ben sjoppen..hou van jullie
dag schatjes
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
maar een vrouw![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:03 schreef O-Ren het volgende:
Ga lekker voor de tv hangen en daarna werken!![]()
[..]
hij kan er toch niks aan doen wat ik droom
maar een vrouw![]()
[..]
maar een vrouw![]()
ik ga "plassen"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
Even wat koud water halen...afkoelen.
Ik heb het kraantje van de waterkoeler maar in mijn broek gehangen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:13 schreef mr_Brown het volgende:
ik ga "plassen"![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik sprak net machtige Sailing![]()
![]()
Gijsssssssssssssssss klonk het aan de telefoon ineens
op je werk???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
![]()
HAHHAA, hoopte al dat je zou oppakkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Oooooooooooooooooooooooooooooooooow, wat een negerstreek! Zoveel respect!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:de brander van mijn laptop die was verrot.....
heb ik em in de lunch met die van mijn collega geruild![]()
![]()
tof van hem hè
oh ja....
hij weet het niet ssssssssssssttttttttttttttttttttttttttt
Fantastische aktiequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:de brander van mijn laptop die was verrot.....
![]()
tof van hem hè
oh ja....
HAHAHAHAHAHA... jij is groot hoer friend... bzz bzz bzzquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:de brander van mijn laptop die was verrot.....
![]()
tof van hem hè
oh ja....
Op wie doel je gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:32 schreef Chocobo het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Nou ik nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
HAHHAA, hoopte al dat je zou oppakken
Brown die stiekum aan het bier zit, om vervolgens een laptop open te slopen ! Ik hoop dat die op tape gepakt isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Op wie doel je gijs![]()
Je bent helemaal vol van die films ineens he... hahahahaaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef SailingAce het volgende:
Ik dacht dat Matrix 3 bruut was met die bemande robots.. maar in Aliens zat ook al zoiets.. dat wist ik nog niet .Hebben ze gewoon soort van gejat!
Gijs, Aliens is een fantastisch film.... Datzelfde geldt voor Alienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef SailingAce het volgende:
Ik dacht dat Matrix 3 bruut was met die bemande robots.. maar in Aliens zat ook al zoiets.. dat wist ik nog niet .Hebben ze gewoon soort van gejat!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:de brander van mijn laptop die was verrot.....
![]()
tof van hem hè
oh ja....
Ik kan dat wel zeggen ja..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je bent helemaal vol van die films ineens he... hahahahaa
Goed he!!
ik was het al de hele week van plan.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fantastische aktie
Ja.. en ik hoorde een vraagteken aan de andere kant hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou ik nog...
Dat opnemen van jou ook... GIJIJIJIJIJIJIJIJIJS
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik was het al de hele week van plan.....
maar moest wachten totdat alle NSB'ers gezamenlijk gingen lunchen
Heb je de Quadrillogy box gijs?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:41 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kan dat wel zeggen ja..
Toen Alien keek, ik had hem al gezien eens.. maar dat was oud man. Oude beelden, achterhaalde effecten etc. Gewoon goed nep zal ik maar zeggen.. maar de sfeer zat wel goed.
Ik stapte dus in Aliens van.. ok, ga weer een klassieker kijken, maar doet echt niet onder met huidige SF.. sterker nog.. qua sfeer is er geen betere SF denk ik![]()
Heb me heel goed vermaakt dus.. echt heeeeerrrrrrrrlijk
Ja hahahahaha... dat zei hij nog... er zijn zoveel mensen die gijs zeggen tegen elkaar... maar toen herkende hij je stem ineensquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja.. en ik hoorde een vraagteken aan de andere kant he![]()
ik vind Aliens engquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, Aliens is een fantastisch film.... Datzelfde geldt voor AlienBrute sfeer en effects,.... alsof het echt zou kunnen.... hoe Mother wakker wordt in het begin van Alien
Het zou zo kunnen. Zo maken ze SF films niet meer hoor
Alien resurrection is ook erg cool.... 4 zeg maar. Deel 3 vinden de meeste wat minder maar die vind ik ook erg cool hoor. Beetje Riddick achtig in die gevangenis !
Terecht,... negers sterven vaak eerder in filmsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind Aliens eng![]()
Holy fuck.... ligt daar nog ergens een land onder die rode stippenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef mr_Brown het volgende:
Typhus.......![]()
overzicht van alle flitspalen in west-europa
[afbeelding]
Wat een kutland is dit toch...... stelletje nazi's.....
Whahahahaha,.. opzeker de meeste Flitspalen van heel Europa. Op TomTom3 staan ze aangegeven...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef mr_Brown het volgende:
Typhus.......![]()
overzicht van alle flitspalen in west-europa
[afbeelding]
Wat een kutland is dit toch...... stelletje nazi's.....
Die gaan als eerste.. en overleven een film heel uitzonderlijk.. terecht natuurlijk, het witte ras is slimmer, sterker, behendiger.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Terecht,... negers sterven vaak eerder in films
Nee. losse delenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je de Quadrillogy box gijs?
Ze horen zeker bij de betere SF films die er ooit gemaakt zijn!
JE MIST ONSquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:05 schreef O-Ren het volgende:
Hallo schatjes....................Ik ben verslaafd!![]()
![]()
![]()
Ze sterven ook meestal op een gruwelijke manier... hahahahahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die gaan als eerste.. en overleven een film heel uitzonderlijk.. terecht natuurlijk, het witte ras is slimmer, sterker, behendiger.
Is mams al weer wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:05 schreef O-Ren het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:05 schreef O-Ren het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die gaan als eerste.. en overleven een film heel uitzonderlijk.. terecht natuurlijk, het witte ras is slimmer, sterker, behendiger.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef O-Ren het volgende:
Ja ik mis jullie echt onwijs!![]()
Iets lekkers en jij krijgt NIKS! HAD JIJ MAAR VOOR MIJ MOETEN ZORGEN!!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat ga je nou eten eigenlijk???
oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:12 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Iets lekkers en jij krijgt NIKS! HAD JIJ MAAR VOOR MIJ MOETEN ZORGEN!!!!!!![]()
Pech voor je!![]()
He HEEEERLIJK!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:12 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Iets lekkers en jij krijgt NIKS! HAD JIJ MAAR VOOR MIJ MOETEN ZORGEN!!!!!!![]()
Pech voor je!![]()
Wat zal ik lekker eten vanavond!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He HEEEERLIJK!!!
OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:19 schreef silver-surfer het volgende:
Iemand tiggy gezien?
Oh wacht.... ze zit achter me maar post niet meer
Hoezo niet danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:19 schreef silver-surfer het volgende:
Iemand tiggy gezien?
Oh wacht.... ze zit achter me maar post niet meer
Niet liegen he!!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:27 schreef CaptainMiller het volgende:
*wakker schrikt*
Ben naar die bolle![]()
jammer Kerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Niet liegen he!!!!!!
is goed......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:33 schreef kepler het volgende:
wil iemand mij naar de Makro brengen met de auto? En ook nog ophalen aub?
check, ik woon in dat ene studentenhuis in Delftquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
is goed......![]()
ik kom eraan..... blijf maar ff wachten![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:37 schreef Strolie75 het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:38 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
en het werkt echt
![]()
![]()
![]()
net gedaan
![]()
met een Capgemini pen
http://www.toool.nl/ken.wmv
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:22 schreef O-Ren het volgende:
Doei Doei schatjes![]()
![]()
Cho en Surfer tot morgen!!!!!![]()
Kan hem natuurlijk weer niet bekijken hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:38 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
en het werkt echt
![]()
![]()
![]()
net gedaan
![]()
met een Capgemini pen
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Werkt Strol's Inet al ?
Ja net... een flinke scheet van Choquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:42 schreef mr_Brown het volgende:
hoort iemand wat???
hardquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
geen idee gijs???????quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Werkt Strol's Inet al ?
Wie was Strol ook al weer?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee gijs???????maar ik hoop het niet..... lekker rustig hier
meen je niet??? jammer ..... tis een filmpje van zo'n kabel beveiligingsslot voor laptop dat open wordt gemaakt met een penquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kan hem natuurlijk weer niet bekijken hier
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:42 schreef mr_Brown het volgende:
hoort iemand wat???
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Werkt Strol's Inet al ?
Stelletje hoeren!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:44 schreef silver-surfer het volgende:
Ik hoop het niet
Powerbookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:38 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
en het werkt echt
![]()
![]()
![]()
net gedaan
![]()
met een Capgemini pen
Ah... een instructie video voor negersquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
meen je niet??? jammer ..... tis een filmpje van zo'n kabel beveiligingsslot voor laptop dat open wordt gemaakt met een pen![]()
komt me heeeel erg bekend voor maar sorry.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wie was Strol ook al weer?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:46 schreef silver-surfer het volgende:
Wie was Strol ook al weer?
Pleasequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:48 schreef mr_Brown het volgende:
komt me heeeel erg bekend voor maar sorry.....
doesn't ring a bell
Wanneer komt het uit ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Maar ADSL werkt dus.Nu alleen kijken of ik dat wireless gebeuren aan de praat krijg.
ChOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaas...wanneer kom je een biertje drinken Gijs?
Afdruk van je eikel ? Die past op mijn pink Gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Please
De afdruk van mijn eikel staat nu nog in jullie huid.
Was dat niet die man die een maand lang alleen maar vlaaien at voor zijn docu: kruimel vlaai me!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
komt me heeeel erg bekend voor maar sorry.....
doesn't ring a bell
Oh wacht... bijna overheen gelezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:40 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
ik wilde naar huis
ik moet tot 18.15!!!!!!!!!!!!!!
2e x al deze week![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was dat niet die man die een maand lang alleen maar vlaaien at voor zijn docu: kruimel vlaai me!
ik had gewoon alles behalve Fok en MSN al afgeslotenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh wacht... bijna overheen gelezen
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ooooohhh... wacht ja... dat krullende borsthaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
volgens mij is dat die gast met dat heeeeeeerlijke borsthaar![]()
maar ik kan me ook vergissen hoor..... ben nogal slecht met namen
Met dat gigantische grote lichaam daaronderquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooohhh... wacht ja... dat krullende borsthaar![]()
STROOOOLLLLL![]()
Mijn baardhaar krultquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
STROOOOLLLLL![]()
Kan niet missenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met dat gigantische grote lichaam daaronderOhhh die ja
Waarschijnlijk had hij heeeeel even geluk met zijn ADSL...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:57 schreef silver-surfer het volgende:
En nu is ie weg
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toch hè...............quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
STROOOOLLLLL![]()
Ja... jij bent ook vreselijk lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn baardhaar krult
Telt dat ?
He heerlijk... gerechtigheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij heeeeel even geluk met zijn ADSL...
Maar heeft de werkelijkheid zich nu weer hersteld
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He heerlijk... gerechtigheid
Of hij heeft zijn oude kolengestookte modem nog... maar verkopen ze daar geen kolen meer![]()
Hier moest ik toch wel heeeeeeeeeeel erg hard om lachen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:52 schreef silver-surfer het volgende:
Was dat niet die man die een maand lang alleen maar vlaaien at voor zijn docu: kruimel vlaai me!
Kan jij aan de Olympische spelen set van Tiesto komen ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wist niet dat Promo zo strak kon draaienSailing, deze set wil je ook hebben
![]()
Ja Strol en Choco, Boem Boem muziek
welke set gijs???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier moest ik toch wel heeeeeeeeeeel erg hard om lachen!
Heel veel interessante newsgroups hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was even mijn mail aan het instellen...en aan het kijken of er veel por...interessante nieuwsgroepen op de nieuwsserver van xs4all staan.
Promo op Sensation Black 2004quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
welke set gijs???![]()
Zet vanavond je DVD recorder aan Gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kan jij aan de Olympische spelen set van Tiesto komen ?
Ik heb geen DVD recorder, maar ik houd me aanbevolenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Promo op Sensation Black 2004Heerlijk
[..]
Zet vanavond je DVD recorder aan Gijs
Geen idee nog, vast wel, maar dat zal misschien pas in Delft kunnen, aangezien het een flink bestand zal worden denk ik
Herinner me er anders zo nu en dan aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb geen DVD recorder, maar ik houd me aanbevolen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Herinner me er anders zo nu en dan aan
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kan jij aan de Olympische spelen set van Tiesto komen ?
jaaaaaaaaa goed is die hèquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Promo op Sensation Black 2004Heerlijk
zuchtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:23 schreef O-Ren het volgende:
Slecht ben ik. Ik ben op mijn werk en op fok.
Helaas moet ik ook weer afsluiten anders ben ik heel de tijd ingesprek!!!!
Dag schatjes
VERSLAAFD!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zucht
![]()
![]()
Dat levenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:23 schreef O-Ren het volgende:
Dag schatjes
VERSLAAFD!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:23 schreef O-Ren het volgende:
Dag schatjes
VERSLAAFD!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Al spijt Brown?
Ik zie niks op mijn msn verschijnen nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
neuk zequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer is hier
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer is hier
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
JIJ ?!?!?!!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:18 schreef ChOas het volgende:
WIE ?!?!?!?!?!?
Ik ging eten meneer Ace. Er staat nu een invitequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:47 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zie niks op mijn msn verschijnen nog
Wahahahahaahaaaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://Dikke.Magneet.iseentrut.nl/
Diequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Goeie reactiequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dievan jou altijd
De helft van je posts bestaan daaruit, omdat er niet iemand binnen één minuut reageert. Huilie :')
Nee, helaas, ik kan niet aan die set van Tiesto komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
stam + t ...
Aangepastquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, helaas, ik kan niet aan die set van Tiesto komen.
Ja, en nu ben ik dus weer geil hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:53 schreef SailingAce het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dievan jou altijd
De helft van je posts bestaan daaruit, omdat er niet iemand binnen één minuut reageerd. Huilie
TEEERINGquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:53 schreef SailingAce het volgende:
[afbeelding]
Moet er iemand reageren danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dievan jou altijd
De helft van je posts bestaan daaruit, omdat er niet iemand binnen één minuut reageerd. Huilie
Niet op gelet Gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat behang
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat behang
nofiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet er iemand reageren dan
Ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:12 schreef Quinny het volgende:
Vieze geile mannetjes zijn jullie![]()
![]()
Ja...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
Eeerm eten, en pretender kijken ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:08 schreef Chocobo het volgende:
3x raden wat ChOas nu doet![]()
Over een uur of 3 ja..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:13 schreef Quinny het volgende:
Dag lieve gijsjes
Zo lekker weekend allemaal?
Daar heb ik last vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:19 schreef SailingAce het volgende:
*PLOP*
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:23 schreef SailingAce het volgende:
Prommooooooooooo![]()
Zo machtig gedaan .. kippenvel!quote:"Whattaya lookin' at? You're all a bunch of fucking assholes. You know why? 'Cause you don't have the guts to be what you wanna be. You need people like me. You need people like me so you can point your fucking fingers, and say "that's the bad guy." So, what dat make you? Good? You're not good; you just know how to hide. Howda lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth--even when I lie. So say goodnight to the bad guy. Come on; the last time you gonna see a bad guy like this, let me tell ya. Come on, make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through; you better get outta his way!"
Zal ik je nog een last geven.... We hebben geen bier in huisquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar heb ik last van
Das nou jammer... tis nog geen sluitingstijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal ik je nog een last geven.... We hebben geen bier in huis
Settings aanpassenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:44 schreef SailingAce het volgende:
Krijgen straks ook last met die service pack 2 voor xp volgende week. Dan refreshed hij niet netjes je browser meer.
Ja en iedereen met een illegale WXP kan hem niet downenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:44 schreef SailingAce het volgende:
Krijgen straks ook last met die service pack 2 voor xp volgende week. Dan refreshed hij niet netjes je browser meer.
welke?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Settings aanpassen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal ik je nog een last geven.... We hebben geen bier in huis
Ik heb m legaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en iedereen met een illegale WXP kan hem niet downenHeb al een patch
Who tha man !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:38 schreef Nadientje het volgende:
yeah een cd speler met mp3 in mijn auto woeiiivolgende maand krijg ik een versterker erin
BS, heb hem gisteren gedownload, werkt prima na installatie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en iedereen met een illegale WXP kan hem niet downenHeb al een patch
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:47 schreef SailingAce het volgende:
[..]
welke?
Ben nu al stoned.. ik open dat plaatje.. klik op die knopjes en ik vraag me serieus af waarom dat ie nou niet opend.quote:
antivirus vam m$?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:48 schreef SailingAce het volgende:
Die patch kan ik dus makkelijk downen... maar ook door geven aan andere illegale gebruikers.. laatst met zon antivirus update van m$ nog gedaan.
Firefox is inderdaad zwaar relaxquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:53 schreef Magneet het volgende:
gewoon ie alleen gebruiken voor pagina's waar mozilla niet wilten sp2 werkt alleen niet bij serial keys die bij sp1 ook al niet meer werkten, m$ heeft dat aangepast
groot gelijk alhoewel ik morgen als we onze verjaardagen vieren wel weer een hoop pc gerelateerde vragen op me af zal krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef SailingAce het volgende:
Ik ga mn bek trouwens houden over peecees.. lijk wel een nerd.. tis weekend
En wie moet dat halen danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Das nou jammer... tis nog geen sluitingstijd
ik heb ook al een nieuwe cd geslipstreamed, ben nu met een eerste installatie bezigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Firefox is inderdaad zwaar relax. En nu snap ik ook waarom mijn XP SP2 installatie doorzet
. Ik heb zelfs al een slipstream cd gemaakt dus volgende keer is het gelijk een schone installatie met SP2.
Daanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
En wie moet dat halen dan
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:53 schreef SailingAce het volgende:
Hee, er zou ook een popup stopper inzitten? Kan ik mijn progje uitzetten
Ik zal hem zo even wat centjes geven, dan zie ik hem morgen wel terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
Daan
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal hem zo even wat centjes geven, dan zie ik hem morgen wel terug
nee joh?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
ik denk dat de mensen hem niet snappen in de winkel als hij bier wil kopen
Zullen ze om zijn legitimatie vragen , denk jequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
ik denk dat de mensen hem niet snappen in de winkel als hij bier wil kopen
neuh dat niet.. geef hem anders een briefje mee waarop je zet 1 krat bier alsjeblieftquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zullen ze om zijn legitimatie vragen , denk je![]()
Mooie typoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
neuh dat niet.. geef hem anders een briefje mee waarom je zet 1 krat bier alsjeblieft![]()
En dat hij daarna zijn portomoneetje leeggooid bij de kassaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
neuh dat niet.. geef hem anders een briefje mee waarom je zet 1 krat bier alsjeblieft![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:38 schreef Nadientje het volgende:
yeah een cd speler met mp3 in mijn auto woeiiivolgende maand krijg ik een versterker erin
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ga weg jij
ja hahahahahaha zie het al voor me... 1 probleem hoe neemt ie die krat meequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dat hij daarna zijn portomoneetje leeggooid bij de kassa
Ben je alweer lief voor Nadienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Mooie typo.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben je alweer lief voor Nadien [afbeelding]
Wat is XP toch verschrikkelijk lelijkquote:
Achterop zijn loopautoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:04 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja hahahahahaha zie het al voor me... 1 probleem hoe neemt ie die krat mee
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben je alweer lief voor Nadien [afbeelding]
Nee dat is mooi... peecees zijn al vanaf de grond KUT.. en dan ga je ook nog es je userinterface versjitteren.. alsof ik mijn tijd al niet verdoe op het Wereld Wijde Wachten, moet ik ook nog es een dagtaak hebben aan knoppen zoeken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat is XP toch verschrikkelijk lelijk
DIT is een OS:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Achterop zijn loopauto
A: Dit is geen PCquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee dat is mooi... peecees zijn al vanaf de grond KUT.. en dan ga je ook nog es je userinterface versjitteren.. alsof ik mijn tijd al niet verdoe op het Wereld Wijde Wachten, moet ik ook nog es een dagtaak hebben aan knoppen zoeken.
Tis niet eens een pcquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
A: Dit is geen PC![]()
B: Je hebt geen idee wat je meemaakt als je hiermee werkt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
DIT is een OS:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:12 schreef D-Devil het volgende:
[..].
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:14 schreef Nadientje het volgende:
bbqen![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:15 schreef Nadientje het volgende:
[..]
barbequen
Neh man, mijn pc gebruik ik vaak om Games op te spelen dus dat schiet niet op zo'n Mac.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:14 schreef ChOas het volgende:
[..]![]()
Tsja, jaloezie
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:15 schreef Nadientje het volgende:
of bedoelde je met dit weer... nou we gaan overdekt bbqen
als jij nu service pack 1 erop hebt staan is het geen probleem, Mickeysoft heeft de extra beveiligingen naast wat er in sp1 zat eruitgelatenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Maar hoe zit het nou...... kan ik volgende week nou gewoon die SP2 downen en installen of niet ? Er zit toch een serialnr check op ?
Nee, wel een biertje, huillie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:24 schreef ChOas het volgende:
Nou, ik moet zometeen weer voor een raad van vrienden komen die gaan checken of ik niet gezopen heb
Wat een last.. heeft iemand een kauwgompje ? of pepermuntje ?
Fishermansfriend ?
Wow kleurtjes.... is dit Windows 98 ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
DIT is een OS:
[afbeelding]
Huh ? Dat snap ik niet !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
als jij nu service pack 1 erop hebt staan is het geen probleem, Mickeysoft heeft de extra beveiligingen naast wat er in sp1 zat eruitgelaten
http://www.microsoft.com/(...)CDB5A&displaylang=enquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huh ? Dat snap ik niet !
Ik heb SP1 moeten downen aangezien er teveel updates waren nadat ik WXP installed hadDus ik kan straks gewoon SP2 downen en installen zonder problemen ? Kan je hem al eigenlijk downen ?
Tevens heb ik door MSN geloof ik nu ineens een irri balk met opties in met Explorer.... die doe ik weg aangezien ik net zag dat er een pop-up stopper in SP2 zit
Wat zijn nog meer de nieuwe features dan ?
Ja wat een mongool nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:26 schreef silver-surfer het volgende:
Hahahahahah Ace... die ondertitel boven je avatar
Die Bassie van Jensen![]()
![]()
betere beveiliging claimen zequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huh ? Dat snap ik niet !
Ik heb SP1 moeten downen aangezien er teveel updates waren nadat ik WXP installed hadDus ik kan straks gewoon SP2 downen en installen zonder problemen ? Kan je hem al eigenlijk downen ?
Tevens heb ik door MSN geloof ik nu ineens een irri balk met opties in met Explorer.... die doe ik weg aangezien ik net zag dat er een pop-up stopper in SP2 zit
Wat zijn nog meer de nieuwe features dan ?
Wowquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)CDB5A&displaylang=en
Ik raad je sowieso FireFox in plaats van IE aan...
Oh,... deze update is alleen voor networks...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WowSP2 is er ook al gewoon
FirefoxJa daar heb je het al eens meer over gehad
http://www.mozilla.org/products/firefox/quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WowSP2 is er ook al gewoon
FirefoxJa daar heb je het al eens meer over gehad
Nee hoor, ik heb `m ook al op een van mijn laptops staan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... deze update is alleen voor networks...
Oh,... okquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb `m ook al op een van mijn laptops staan...
Uiteindelijke voor consumenten is wat kleiner om te downnloaden, maar met de bandbreedte van MS maakt dat toch geen fuck uit...
Maar waarom waarschuwen ze me er voor Gijs ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb `m ook al op een van mijn laptops staan...
Uiteindelijke voor consumenten is wat kleiner om te downnloaden, maar met de bandbreedte van MS maakt dat toch geen fuck uit...
Die je nu zou downen zit meer beveiliginsdingen in voor netwerken.. en die kan je wel stand alone draaien, je heb er alleen geen fuck aan. beter neem je die consumentenversie volgende week.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar waarom waarschuwen ze me er voor Gijs ?
DO NOT CLICK DOWNLOAD IF YOU ARE UPDATING JUST ONE COMPUTER: A smaller, more appropriate download will be available soon on Windows Update. To receive this download, turn on the Automatic Updates feature in Windows XP to receive an optimized download of SP2. Please visit Protect Your PC for more information on receiving Windows XP SP2.
*zucht* ... Over een tijdje komt de consumenten download uit, die gaan ze per update verspreiden a 25000 stuks per dag geloof ik, want zelfs de bandbreedte van MS is te killen... dit is de release voor producenten zodat ze deze alvast op nieuwe PCs kunnen instaleren...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar waarom waarschuwen ze me er voor Gijs ?
DO NOT CLICK DOWNLOAD IF YOU ARE UPDATING JUST ONE COMPUTER: A smaller, more appropriate download will be available soon on Windows Update. To receive this download, turn on the Automatic Updates feature in Windows XP to receive an optimized download of SP2. Please visit Protect Your PC for more information on receiving Windows XP SP2.
Ah zie je hem al lopenquote:
Nou enquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Cold Mountain kijken
Daar heb ik de helft van gezien. Zondag de rest kijken. Vind hem tot nu toe erg coolquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Cold Mountain kijken
Ga je biertje drinken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:46 schreef ChOas het volgende:
Ik ga even interactief doen met een paar mensen
Vergeet je geen adresgegevens mee te nemen. Zodat je naar huis gebracht kan worden als je weer eens zat op het kerkhof belandquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:46 schreef ChOas het volgende:
Ik ga even interactief doen met een paar mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |