hmmm het is gewoon kwalitatief een stuk beter..... dus waarom niet, maar ga jij maar lekker aan de gifpiepersquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:51 schreef QOnline het volgende:
Ik ben sowieso tegen bio-voedsel. Vind het nogal overtrokken, en het smaakt echt niet beter.
Maar doe wat je niet laten kunt
Een jaar of twee geleden hadden we een groentepakket van Odin maar die hadden we opgezegd omdat die in de winter wel heel saai was. Echt elke week een kilo winterpeen. Dat blijft niet leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:28 schreef wendy-tje het volgende:
Ben jij ook positief over je pakketje, of krijg je elke week hetzelfde? Hoe zit het met de kwaliteit bij jou?
Vraag me dan toch af hoe jij kwaliteit definieerd. De onderzoeken die ik me herinner naar de producten uit de biologische landbouw (Melk, Groente) zijn dat er geen verschillen zijn in de kwaliteit van de melk, en dat de groenten minder vitaminen bevatten. De smaak van fruit en groenten is eerder afhankelijk van de versheid, rijpheid en het ras dan van hun biologische kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:19 schreef NIels25 het volgende:
[..]
hmmm het is gewoon kwalitatief een stuk beter..... dus waarom niet, maar ga jij maar lekker aan de gifpiepers![]()
Soms zitten ze dichterbij dan je denktquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:48 schreef The_penetrator het volgende:
Tja, als ik naar een boer wil fietsen ben ik denk ik een paar uur onderweg...
Ach, dat is in ieder geval een voordeel van zo'n pakket, het is versquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af hoe jij kwaliteit definieerd. De onderzoeken die ik me herinner naar de producten uit de biologische landbouw (Melk, Groente) zijn dat er geen verschillen zijn in de kwaliteit van de melk, en dat de groenten minder vitaminen bevatten. De smaak van fruit en groenten is eerder afhankelijk van de versheid, rijpheid en het ras dan van hun biologische kwaliteit.
In feite wel, maar ze doen er bij mij ook niet moeilijk over als ik eens geen zin heb in tuinbonenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Werkt dat net als met een groenten abonement? De leverancier bepaald wat jij gaat eten?
Nee, dat lijkt me ook niksquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Een jaar of twee geleden hadden we een groentepakket van Odin maar die hadden we opgezegd omdat die in de winter wel heel saai was. Echt elke week een kilo winterpeen. Dat blijft niet leuk
Dat vind ik dus ook zo leuk. Deze keer inderdaad weer eens snijbiet, maar ook gele courgette. Die was ik nog niet eerder tegengekomenquote:Nu hebben we een ander abonnement. Eens per week kunnen we een krat groente bij de biowinkel gaan ophalen en ik ben over deze zeer tevreden! Variatie is groter. We hebben in een paar weken tijd al meer verschillende dingen gekregen dan in een jaar Odin
Kwaliteit is ook goed
Vind het idee van zo'n pakket erg lollig omdat het je dwingt een recept bij je ingredient te zoeken ipv andersom. Zo probeer je nog eens hele nieuwe dingen uit. Uit mezelf zou ik nooit snijbiet hebben gekocht (voor zover je dat nog kunt krijgen natuurlijk) en nu verheug ik me al op de volgende keer dat het in mijn pakket zit
Das mooi, want tuinbonen, daar ben ik ook niet gek op. Dat is namelijk precies wat ik tegen groenteabo´s heb, dat er iemand voor mij bepaalt wat ik moet gaan eten. Het is in mijn omgeving altijd de reden dat mensen er na een tijdje mee ophouden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
In feite wel, maar ze doen er bij mij ook niet moeilijk over als ik eens geen zin heb in tuinbonen
Leuk, de hele winter improviseren met kool en penen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:59 schreef Solitarias het volgende:
Meldt! www.odin.nl
Ik heb het extra grote met fruit voor 2 personen
@Piet: da;s juist het mooie van groenteabbo's: je weet nooit wat je gaat eten, dus kun je je improvisatietalenten benutten......super!
Nee, er zit ook ander spul bij uit bv Italie en Z-Amerika....dus niet alleen Nederlandse seizoensgroentenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuk, de hele winter improviseren met kool en penen.
Je bent de eerste die dat verteld, niet mijn, noch van mensen die ik ken de ervaring, is namelijk precies altijd dat wat ik hoor als kritiek er opquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:21 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Nee, er zit ook ander spul bij uit bv Italie en Z-Amerika....dus niet alleen Nederlandse seizoensgroenten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |