waarom mag je 60 delen door 60 en 2 delen door 2 ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:05 schreef rudeonline het volgende:
Nog een maal...... 30 sec + 30 sec = 60 sec. Of noem je dat mischien 1 minuut. 30 + 30 = 1 in dit geval. Het Klopt dat het 60 sec zijn, maar 60 mag je delen door 60 om zo een eenheid te krijgen......2 constante vormen samen een eenheid. Dus 1 + 1 = 2 2 mag je dan delen door zichzelf, dat vormt weer 1.
Ik zal het tegen mn docent algebra zeggen. Dat ie al die jaren verkeerd bezig is geweest. Serieus Rude, dit komt wel heel stumperig over. Ga in Godsnaam een boek lezen, of iets met je leven doen.quote:Of jullie denken dat we alles al weten. Het is triest gesteld, maar jullie begrijpen helemaal niets van wiskunde.
Noem es een voorbeeld van iemand die is uitgelachen , en later gelijk bleek te hebben, Rude.quote:Er zijn wel vaker mensen met goede ideeen uitgelachen, mensen zijn zo arogant door te denken iets van het leven te snappen
Nee hoor, dat is een bowlingbal op een lucifer laten balanceren. Onzin.quote:Licht is de grootste uitdaging,
Als je voor elke theorie een compleet andere algebra zou gebruiken, wat noem je dan logica? Je snapt nog steeds niet dat jouw stappen gewoon niet kloppen. Die wiskunde staat los van de natuurkunde. En dat begreep je in het begin ook al niet. School, rude. Daar kunnen ze je helpen.quote:Door te bewijzen dat licht stilstaat bewijs je dat alles 1 is. Misschien zijn jullie er nog niet aan toe. Dat geeft niet, maar vergeet tijdsreizen dan voorlopig nog maar even. Jullie hebben geen flauw benul van het begrip tijd.
Wij ook Rude. Veel succes met putjesscheppen.quote:Succes, ik zal nog wel wat reacties lezen, als jullie reageren, maar pakken jullie de schoolboeken nog maar eens. Ik geef het op...
ja, maar jij haalt delen en optellen doormekaar. Rare jongen.quote:Klopt dat het 60 sec zijn, maar 60 mag je delen door 60 om zo een eenheid te krijgen
Ik doe nu al een week niets anders, mag ik ook even ontspannen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:05 schreef rudeonline het volgende:
maar pakken jullie de schoolboeken nog maar eens. Ik geef het op...
Rustig gozer, rustig...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef Haushofer het volgende:
En waarschijnlijk wou je ook niets aannemen op school. Die rare leraren met hun theorieen. 1+1=gewoon 1, stelletje sukkels. Een meter plus een seconde is gewoon meter gedeeld door seconde. Denk je dan. Of niet? Doet me een beetje aan ene Volkert v d G denken......
Ben nou wel zo'n beetje klaar met mn psychisch rapport. Hoever zit ik er naast?
als ik 1 auto probeer in te vullen krijg ik syntax errors. Een rekenmachiene is een dom apparaat. Die gaat er vanuit dat je er zelf voor zorgt dat je gelijke eenheden optelt. Daar heb je weer zoiets als school voor en een vak dat wiskunde heet om je dat te leren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:28 schreef rudeonline het volgende:
1 auto + 1 persoon = 2, dat zegt je rekenmachine toch.
ken het probleemquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik doe nu al een week niets anders, mag ik ook even ontspannen?
Maar licht staat toch stil volgens jouquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:44 schreef rudeonline het volgende:
We weten toch dat licht altijd dezelfde afstand aflegt?
Elke sec neemt zijn afstand 300.000 km toe. Dat kun je terug beredeneren naar
1/300.000sec x 1/300.000 km = 1. en niet als
2/300.000sec x 1/300.000 km = 0.166 Dit zou betekenen dat licht niet constant is.
Welke schoolboeken staat dit precies in??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:05 schreef rudeonline het volgende:
Hoofdrekenen is nooit jullie sterste kant geweest, of jullie lezen niet goed,
Of jullie denken dat we alles al weten. Het is triest gesteld, maar jullie begrijpen helemaal niets van wiskunde.
Alles is 1, het is dus mogenlijk om aan te tonen dat god bestaat met wiskunde.
Alleen moet je dan wel zelf proberen te denken. Of jullie willen het niet snappen of jullie kunnen niet logisch nadenken. Ik hoop dat er 1 iemand is die deze theorie wel begrijpt, niet voor mezelf, maar voor zichzelf.
Er zijn wel vaker mensen met goede ideeen uitgelachen, mensen zijn zo arogant door te denken iets van het leven te snappen. Licht is de grootste uitdaging,
alleen als je met wiskunde aan kunt tonen dat het anders is als dat wij tot nu toe denken, haakt iedereen af.......angst?
Door te bewijzen dat licht stilstaat bewijs je dat alles 1 is. Misschien zijn jullie er nog niet aan toe. Dat geeft niet, maar vergeet tijdsreizen dan voorlopig nog maar even. Jullie hebben geen flauw benul van het begrip tijd.
Ga lekker door met je eigen wiskunde, als het spelletje is, doe je zo dom mogenlijk voor hebben jullie met glans gewonnen.
Nog een maal...... 30 sec + 30 sec = 60 sec. Of noem je dat mischien 1 minuut. 30 + 30 = 1 in dit geval. Het Klopt dat het 60 sec zijn, maar 60 mag je delen door 60 om zo een eenheid te krijgen......2 constante vormen samen een eenheid. Dus 1 + 1 = 2 2 mag je dan delen door zichzelf, dat vormt weer 1.
Succes, ik zal nog wel wat reacties lezen, als jullie reageren, maar pakken jullie de schoolboeken nog maar eens. Ik geef het op...
Soms is het nodig om te schreeuwen om tot mensen met een plaat betton door te kunnen dringenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je moet niet in hoofdletters tikken, dat lijkt op schreeuwen.
Wat Rudeonline beweert is grote onzin, pas na 25 glazen bier kan ik het denk ik wel volgen. En over onzin denk ik verder niet na.quote:Als je ruud's postulaten niet kun volgen danmoet je eerst er eens goed over nadenken. Wat hij zegt is toch niet moeilijk te begrijpen ?
Al op de basisschool heb ik geleerd dat je verschillende eenheden niet kan optellen, want je hebt niks aan het antwoord.quote:Als ik 1 auto met 1 persoon optel op mijn rekenmachine krijg ik 1 + 1 = 2.
Rude met galilei vergelijken, ik zou Rude eerder vergelijken met een kind van 3quote:Wat is daar nou moeilijk aan ? Ik vindt dat jullie allemaal heel flauw op Ruud zijn theorema's reageren, het lijkt wel of jullie het niet willen begrijpen. Zo werd er ook op Galilei gereageerd toen hij als eerste stelde dat de aarde niet het middelpunt van ons zonnestelsel was, uitgelachen en niet begrepen. Pas later zagen mensen in dat ze zich vergist hadden maar toen was het al te laat.
De ideeen van Rude zijn zeker niet alledaags, maar die ideeen getuigen van zo'n ongelovelijke domheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:02 schreef SingleCoil het volgende:
Nou pfaf, dan zul je toch toe moeten geven dat de ideeen van Ruud niet alledaags zijn en getuigen van een oorspronkelijke denktrant die je hier niet bij veel mensen vind, toch ? Dus je mag de Rudiaanse algebra wel met wat meer respect behandelen...
goed, ben ik het mee eensquote:Nog een maal...... 30 sec + 30 sec = 60 sec.
fout, 30 sec + 30 sec = 60 sec. Het antwoord moet in dezelfde eenheid geven en dat antwoord kun je dan weer converteren naar andere eenhedenquote:Of noem je dat mischien 1 minuut. 30 + 30 = 1 in dit geval.
Nu ben je weer grote onzin uit aan het kramenquote:Het Klopt dat het 60 sec zijn, maar 60 mag je delen door 60 om zo een eenheid te krijgen......2 constante vormen samen een eenheid. Dus 1 + 1 = 2 2 mag je dan delen door zichzelf, dat vormt weer 1.
Waarschijnlijk niet verquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef Haushofer het volgende:
En waarschijnlijk wou je ook niets aannemen op school. Die rare leraren met hun theorieen. 1+1=gewoon 1, stelletje sukkels. Een meter plus een seconde is gewoon meter gedeeld door seconde. Denk je dan. Of niet? Doet me een beetje aan ene Volkert v d G denken......
Ben nou wel zo'n beetje klaar met mn psychisch rapport. Hoever zit ik er naast?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:05 schreef rudeonline het volgende:
Hoofdrekenen is nooit jullie sterste kant geweest, of jullie lezen niet goed,
Of jullie denken dat we alles al weten. Het is triest gesteld, maar jullie begrijpen helemaal niets van wiskunde.
Alles is 1, het is dus mogenlijk om aan te tonen dat god bestaat met wiskunde.
Alleen moet je dan wel zelf proberen te denken. Of jullie willen het niet snappen of jullie kunnen niet logisch nadenken. Ik hoop dat er 1 iemand is die deze theorie wel begrijpt, niet voor mezelf, maar voor zichzelf.
Er zijn wel vaker mensen met goede ideeen uitgelachen, mensen zijn zo arogant door te denken iets van het leven te snappen. Licht is de grootste uitdaging,
alleen als je met wiskunde aan kunt tonen dat het anders is als dat wij tot nu toe denken, haakt iedereen af.......angst?
Door te bewijzen dat licht stilstaat bewijs je dat alles 1 is. Misschien zijn jullie er nog niet aan toe. Dat geeft niet, maar vergeet tijdsreizen dan voorlopig nog maar even. Jullie hebben geen flauw benul van het begrip tijd.
Ga lekker door met je eigen wiskunde, als het spelletje is, doe je zo dom mogenlijk voor hebben jullie met glans gewonnen.
Succes, ik zal nog wel wat reacties lezen, als jullie reageren, maar pakken jullie de schoolboeken nog maar eens. Ik geef het op...
Jammer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:05 schreef rudeonline het volgende:
Ik geef het op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |