1 BIER + 1 WIJN IS GODVERDEGODVER GEEN 1 BIER PER WIJN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:58 schreef rudeonline het volgende:
1 bier + 1 wijn = 1bier/wijn...je zal inderdaad wel al flink dronken zijn.
Zie je wel, dan heb je dus 1 wijn + 1 bier + 1 kater, dat is dus 1 kater per 1 wijn en 1 bier. Heb je 2 wijn en 2 bier, dan heb je 2 katers.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:55 schreef ChOas het volgende:
Ik vind er niets grappigs meer aan
Ben het gelul meer dan zat.
Ik heb hier 1 glas wijn, en 1 glas bier... dus ik heb 1.... eeeerm ja.. wat ?
Ja, waarschijnlijk een kater morgen...
Ben dit topic echt zat
En je bent nog een vrouw ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie je wel, dan heb je dus 1 wijn + 1 bier + 1 kater, dat is dus 1 kater per 1 wijn en 1 bier. Heb je 2 wijn en 2 bier, dan heb je 2 katers.
Zou je dit misschien kunnen visualiseren? Het is al laat, bier enzo. Ik heb in paint een leuk voorzetje gegevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:29 schreef rudeonline het volgende:
Wees blij, ik ga nog wel even door. Ik zou alleen de personen die alles al denken te weten willen vragen om gewoon lekker wat anders te gaan doen. Ik heb geen zin in onzin.
Per seconde vallen 2 appels gedurende 10 sec.
Dit gaat in principe zo door tot in de eeuwigheid, er is een oneindig aantal appels. We nemen nu slechts de vallende appels waar gedurende 10 sec.
Nu kun je dit afzetten in een driehoek.
Ab = secondes ( 1cm = 1 sec ) = 10 cm (lijn van links naar rechts)
Bc = appels ( 1cm = 2 vallende appels = 10cm ) vertikaal op Ab
Ac = totaal van Ab + Bc in vallende appels per 10 sec.
Ab + Bc = Ac
De lengte van de lijn Ac in cm = Ab2 + Bc2 = Ac2
Deze lijn is echter niks zeggend. Pas als je hem door zichzelf deelt geeft hij de constante val van aantal vallende appels per 10 sec weer.
Goed, nu is B dus de oorsprong.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:29 schreef rudeonline het volgende:
Per seconde vallen 2 appels gedurende 10 sec.
Dit gaat in principe zo door tot in de eeuwigheid, er is een oneindig aantal appels. We nemen nu slechts de vallende appels waar gedurende 10 sec.
Nu kun je dit afzetten in een driehoek.
Ab = secondes ( 1cm = 1 sec ) = 10 cm (lijn van links naar rechts)
Bc = appels ( 1cm = 2 vallende appels = 10cm ) vertikaal op Ab
Dit is het eerste punt waar ik grote moeite mee hebt: waarom zou je een optelling zo in een grafiek tekenen? Wat voor soort optelling bedoel je?quote:Ac = totaal van Ab + Bc in vallende appels per 10 sec.
Waarom delen door zichzelf? Dat lijkt mij een onzinnige bezigheid omdat er altijd 1 uit komt (behalve bij 0)quote:Deze lijn is echter niks zeggend. Pas als je hem door zichzelf deelt geeft hij de constante val van
Je moet de driehoek spiegelen, Dan zie je hoe Ac tegenlijk met Ab en Bc toeneemt maar steeds een hogere waarde als Ab en Ac krijgt. Dan wordt de lijn veel logischer.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Zou je dit misschien kunnen visualiseren? Het is al laat, bier enzo. Ik heb in paint een leuk voorzetje gegeven![]()
[afbeelding]
Het is hartstikke fout, want ik heb al een poes. Dan zouden het dus 2 katers en een poes worden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:26 schreef rudeonline het volgende:
Zie je wel, dan heb je dus 1 wijn + 1 bier + 1 kater, dat is dus 1 kater per 1 wijn en 1 bier. Heb je 2 wijn en 2 bier, dan heb je 2 katers.
Je zegt het precies goed, dat weet je alleen zelf nog niet.
Als hier geen typfouten in staan moet ik echt op geven. Je moet echt proberen overal de juiste eenheden te geven en antwoord op mijn vragen (waarom geef je een optelling weer als AC?)quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:40 schreef rudeonline het volgende:
Als Ad=5 dan zijn Ab en Bc kleiner als 5. Bij Ad 5 is er dus minder tijd verstreken als dat Ab en Bc zouden moeten zijn.
Het punt is dat bij tijdstip 0 alle zijden gelijk zijn. Als tijd en afstand tegenlijk toenemen wordt Ac steeds iets langer als Ab en Bc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |