En Chapter 1 is nog best wel een opwarmertje.. daarna wordt het alleen maar beter.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit net in chapter 1,... bij die grote rode draak ofzoIk vind het echt GENIAAAL !! Paper Mario is echt vreselijk cool. Die gameplay en humor !
Welk level zit je? Ik was zo rond level 27 á 28, dat heb je toch zeker nodig.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:55 schreef King_of_cubes het volgende:
het is een geweldig spel ik zit nu bij de eindbaas die ik maar niet kan verslaan![]()
Dat zal best als ik dit allemaal zo lees. Ben er echt verslaafd aanquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:51 schreef Thomper het volgende:
[..]
En Chapter 1 is nog best wel een opwarmertje.. daarna wordt het alleen maar beter.
Ik had het overigens in zo'n 28 uur uitgespeeld.. maar ik deed het ook extra snel.
Heb het even voor je opgezocht maar kan het niet vinden op Inet. Zag wel 8 bit cheats enzoquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:26 schreef Nijntjes het volgende:
heb een vraagje , ik heb ook Paper Mario 2 en als ik aan het spelen bent en ik moet weg of zo kan ik niet naar titelscherm...volgens het boekje moet je B+X ingedrukt houden en dan op start drukken maar hij werkt niet
Weten jullie het??
Bij voorbaat dank
Das inderdaad nogal irritant... duurt zo lang.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:37 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik ben nu in fahr outpost, ik zit op level 19. Ik moet nu die 2 figuren gaan zoeken voor dat kanon, kan ik weer de hele tijd heen en weer gaan lopen
Er zijn 8 Chapters... 9 als je de Proloog meetelt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel chapters heeft Paper Mario 2 dan?
Ik zit nu in Chapter 5. Ik vind overigens alle Bowser tussenstukken werkelijk GENIAAL. Alle Peach tussenstukken zijn een stuk minder. Vooral die mislukte HAL Kloon is gewoon werkelijk te slecht voor woorden. Verder vermaak ik me nu al prima met het spel (Yoshi is gaaaaaaaf! En Chapter 4 had een geniale plot twist [als ik het zo mag noemen]).
volgens mij ben ik daar wel ongeveer.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:06 schreef Thomper het volgende:
[..]
Welk level zit je? Ik was zo rond level 27 á 28, dat heb je toch zeker nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan wat jouw persoonlijke smaak is. De wat serieuzere RPG, of wat meer humor.quote:Op maandag 27 december 2004 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik twijfel enorm tussen deze en ToS.
De laatste 2 RPGs die ik veel gespeeld heb zijn KOTOR en FFVII.quote:Op maandag 27 december 2004 10:19 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jouw persoonlijke smaak is. De wat serieuzere RPG, of wat meer humor.
Geloof me,..... beide games zijn cool maar met Paper Mario 2 ga je echt genieten. De gameplay is werkelijk waar geniaal en het spel is heerlijk grootquote:Op maandag 27 december 2004 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De laatste 2 RPGs die ik veel gespeeld heb zijn KOTOR en FFVII.
Ik vind turn-based vechten iig leuker dan Real-time, en daarom neig ik meer naar Paper Mario 2 eigenlijk...
Maar wat meer reviews lezen zometeen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |