quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:59 schreef Thomper het volgende:dat heb ik al gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lukt het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
is gelukt, kben nu in chapter 3
[ Bericht 8% gewijzigd door gamecube_master op 13-11-2004 20:05:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg het eens, misschien dat ik kan helpen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:17 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb het spel binnen YEAH. Alleen zit ik nu wel een beetje vast in paper mario 1 en ik mag van mezelf nog niet in deel 2 beginnen
Ze zijn best wel hetzelfde. Geen duo-aanvallen waarvoor je moet timen, maar in je eentje timen, en je teamgenoot (6 of 7 verschillende, ik weet het nu even niet zeker, eentje tegelijk) moet je ook mee timen. Verder ook een erg leuk verhaal en iets meer afwisseling.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:54 schreef PietPrak het volgende:
Kan ik Paper Mario een beetje vergelijken met Mario & Luigi Super Saga. Laatst genoemde vond ik erg leuk.
Same here... eerst deeltje 1 uitspelen, dan deeltje 2 pas halen :')quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:17 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb het spel binnen YEAH. Alleen zit ik nu wel een beetje vast in paper mario 1 en ik mag van mezelf nog niet in deel 2 beginnen
Minigame zou ik het niet noemen. Ik vind het overigens juist wel cool, beter dan move kiezen en verder niks doen, zo voel je je tenminste nog met het spel verbonden.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:26 schreef Hooghoudt het volgende:
Dat ze nu echt voor alle specials een minigame hebben gemaakt is soms wel wat overbodig, bijvoorbeeld het tattlespelletje enzo. En Powerbounce is zwaar overpowered.Als er een vijand is waar je op kan springen, dan doe je hem zo 10/12 schade ofzo.
Ach, als het zo makkelijk is valt dat ook wel weer mee. Voorbeeld van microgames (zo goed?) die wel geslaagd zijn zijn die van Earth Tremor (Donkey Kongaquote:Op woensdag 17 november 2004 16:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Minigame zou ik het niet noemen. Ik vind het overigens juist wel cool, beter dan move kiezen en verder niks doen, zo voel je je tenminste nog met het spel verbonden.
Ik vind hem wel leuk. Je blijft hem spelen. Maar als je een echt briljant spel wil kun je beter Tales of Symphonia weer in je GC doenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:03 schreef Chocobo het volgende:
Hoe vind iedereen dit spel nuIk sta op het punt het aan te schaffen. Genieten jullie een beetje !
Ja, okee, de Stars microgames kosten nog wat moeite, die andere zijn er gewoon voor.. tsja, de lol, zodat je je niet verveelt.quote:Op donderdag 18 november 2004 07:21 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ach, als het zo makkelijk is valt dat ook wel weer mee. Voorbeeld van microgames (zo goed?) die wel geslaagd zijn zijn die van Earth Tremor (Donkey Konga) en Sweet Treat.
Ok, mooi, dan weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, okee, de Stars microgames kosten nog wat moeite, die andere zijn er gewoon voor.. tsja, de lol, zodat je je niet verveelt.
Ik zit vast bij de eindbaas huff n puff. Ik krijg hem echt maar niet verslagen terwijl ik bij de rest niks geen moeite hadquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zeg het eens, misschien dat ik kan helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |