Voordat de volgende slachting begint natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En zingt daarna gebroederlijk luidkeels liederen.
Whatever, bier, slet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Vikingen drinken uit de schedels van overwonnen vijanden.
Op het land of in bed? Kan alletwee een bloederige bedoeling worden natuurlijk, als echte krijger zijnde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat de volgende slachting begint natuurlijk.
Ach, bij het plunderen van het land hoorde ook het zich vergrijpen aan vrouwen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Op het land of in bed? Kan alletwee een bloederige bedoeling worden natuurlijk, als echte krijger zijnde.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, bij het plunderen van het land hoorde ook het zich vergrijpen aan vrouwen.
Precies, op zo'n dorpsplein werden wel vaker voorstellingen gehouden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, bij het plunderen van het land hoorde ook het zich vergrijpen aan vrouwen.
In de bedstee schijnen Vikingen toch behoorlijke timide minnaars te zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Op het land of in bed? Kan alletwee een bloederige bedoeling worden natuurlijk, als echte krijger zijnde.
Niet eens met de mannencultuur?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
Ik vatte het eerder op als 'Hallo, vergrijp je aan mij' ofzo. Om een beetje ontopic te blijven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Niet eens met de mannencultuur?![]()
Komt door die helm, de punten blijven vastzitten in het plafond van de bedstee en dan is die 100% bewegingsvrijheid toch iets minder,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:00 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
In de bedstee schijnen Vikingen toch behoorlijke timide minnaars te zijn.
Jawel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:00 schreef TrenTs het volgende:
Niet eens met de mannencultuur?![]()
Als je dat vaker denkt kun je er een straatverbod door krijgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vatte het eerder op als 'Hallo, vergrijp je aan mij' ofzo. Om een beetje ontopic te blijven.
En dorpen verkrachten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:01 schreef Witchfynder het volgende:
Oh. Ik ging juist vrouwen plunderen. Dat verklaart al de troep natuurlijk....
Ga liggen dan! Je doet hem er een plezier mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jawel!Doe het, Annie, doe het!!
Alleen vannacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je dat vaker denkt kun je er een straatverbod door krijgen.
Maar nu is ze al weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen vannacht.
En een beetje Viking laat zijn vechtbijl nooit los, dus dat vereist ook een iets gecontroleerder gedrag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Komt door die helm, de punten blijven vastzitten in het plafond van de bedstee en dan is die 100% bewegingsvrijheid toch iets minder,
Ja, en als het me niet lukt kop ik een intercity weg. Tenminste, dat had ik beloofd toen ik dat debiele verhaaltje waar de TS mee begon intikte zo'n 2 jaar terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:04 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ga slapen![]()
Tegen de tijd dat ik wakker wordt, heb je nog 12 uur...![]()
Eigenlijk moeten we ook in stijl naar Amsterdam zaterdag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:05 schreef Vahlto het volgende:
[..]
En een beetje Viking laat zijn vechtbijl nooit los, dus dat vereist ook een iets gecontroleerder gedrag.
Nou ja, we zullen zaterdag wel een mondgesnoerde deerne in een hoek van onze taveerne zien, waar wij ons te goed zullen doen aan mede en calva... Om vervolgens een Odinsoffer te plengen.
Ik vatte het altijd meer als een gezegde op. Had het dus letterlijk moeten nemen. Vooral de vrouwen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:02 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En dorpen verkrachten?
Ik zal zeker van de partij zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:05 schreef Vahlto het volgende:
[..]
En een beetje Viking laat zijn vechtbijl nooit los, dus dat vereist ook een iets gecontroleerder gedrag.
Nou ja, we zullen zaterdag wel een mondgesnoerde deerne in een hoek van onze taveerne zien, waar wij ons te goed zullen doen aan mede en calva... Om vervolgens een Odinsoffer te plengen.
[clichémode]quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:33 schreef Lucille het volgende:
Anthraxx heeft al heel lang geleden gezegd dat hij ontmaagd wil worden voor zijn twintigste verjaardag. Tot op heden is er nog geen succes. Probleem is echter dat hij zaterdag jarig is, dus de klok tikt weg.
Wie helpt hem uit de brand?
Geen lang haar meer. Ze wilt niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:10 schreef mvt het volgende:
[..]
[clichémode]
Yvonne??
[/clichemode
Is dat niet heel stiekem andersom?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen lang haar meer. Ze wilt niet.
Sssttquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Is dat niet heel stiekem andersom?
Zo'n pruik is bedoeld voor kalende mannen in een midlife crisis die een motor kopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef TrenTs het volgende:
Pruik trouwens?
Dan huur je maar een pruik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen lang haar meer. Ze wilt niet.
Dat is toch ook een bepaalde status?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n pruik is bedoeld voor kalende mannen in een midlife crisis die een motor kopen.
Je hebt er al de buik voorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n pruik is bedoeld voor kalende mannen in een midlife crisis die een motor kopen.
Je pakt me op mijn zwakke punt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:16 schreef mvt het volgende:
[..]
Je hebt er al de buik voor![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef mvt het volgende:
[..]
Dan huur je maar een pruik.
Toruwens, was jij een Iron Maidn fan??
FA. O.a.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is toch ook een bepaalde status?
dat zit net ietjes lagerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je pakt me op mijn zwakke punt.
ff in mijn msn log kijken, leuk ietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja.
Jij zei het, de 95.348 lurkers dachten het.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
FA. O.a.
Cheers big ears!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:20 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ik ga maar eens slapen.
Oh, dat kan best. Die gozer is best getalenteerd en is vrij intelligent. Hij is tussendoor piloot voor een vliegtuig maatschappij, mocht meedoen aan de olympische spelen met schermen maar er kwam een tour doorheen (in 1984 overigens) en schrijft boeken en gedichtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:26 schreef mvt het volgende:
Fuck, logs staan uit.
Was iig een of ander sulletje te zien op Discovery,
Op een fiets
met zo'n helm, voor de echte watjes.
hij was een hogesnelheidstreinen liefhebber
Dus zoveel mogelijk met die dingen rijden als zijn werk het toeliet.
En toen lieten ze zijn werk zien, een stukje uit een optreden van een ocncert van Iron Maiden.
Het was dus de zanger
Ik ben niet kalend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:13 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je tussen nu en 0:00?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:21 schreef Elister het volgende:
Hey, was dat niet mijn baantje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |