Mensen bannen omdat ze niet met je willen neuken is zoooo 2003....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, eerder een ban.
Mensen die 'zoooo <vul jaartal in>' zeggen zijn nog triester eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mensen bannen omdat ze niet met je willen neuken is zoooo 2003....![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:35 schreef Witchfynder het volgende:
Working on a sex farm
Trying to raise some hard love
Getting out my pitch fork
And poking your hay
Scratching in your henhouse
Sniffing at your feedbag
Slipping out your back door
I'm leaving my spray!
Sex farm woman
I'm gonna mow you down
Sex farm woman
I'll rake and mow you down
Sex farm woman
Don't you see my silo risin' high!
Rellen is een afrodisiacum, vind je ook niet, schatje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:35 schreef Anthraxx het volgende:
Mensen die 'zoooo <vul jaartal in>' zeggen zijn nog triester eigenlijk.
Doodsverwensing van een modquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:37 schreef Anthraxx het volgende:
Lul Nederlandsch of sterf ofzo...
Nee hoor. Ik word niet opgewonden van een flamewar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Rellen is een afrodisiacum, vind je ook niet, schatje?
Aw kutquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Doodsverwensing van een mod![]()
Zeg, als je zo tegen alle meisjes praat is het geen wonder dat je teelballen verstoffen...
Ja zeg maar sorry tegen mn kut ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:38 schreef Anthraxx het volgende:
Aw kutSorry voor dat.
![]()
Probeer het eens in WGR.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lees de draad, n00b![]()
Heej, maar als ik jou nou neuk, en ik maak er een klaagbaaktopic over, krijg ik dan een slotje?
ff doorsoppen en als Annie nu op de fiets springt moet hij binnen 23 uur wel bij je zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja zeg maar sorry tegen mn kut ja!
Zit ik hier verdomme te soppen, en geneukt worden ho maar...
:'( boehoehoe!!!
Je bedoelt dat zwart prostitueren een strafbaar delict is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Probeer het eens in WGR.
Of SEX, daar komt traxxxje toch nooit...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:40 schreef TrenTs het volgende:
Probeer het eens in WGR.
Je begint me al te kennen. Net als dat ik op ongeveer tig andere fora's niet kom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Of SEX, daar komt traxxxje toch nooit...
Hm. Hoeveel kilometer ligt Rozenburg van Enschede weg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef engessa het volgende:
ff doorsoppen en als Annie nu op de fiets springt moet hij binnen 23 uur wel bij je zijn.
Nee, liever niet. Ik wilde het graag gezellig houden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:42 schreef Vahlto het volgende:
* Anthraxx mompelt iets over zaterdag 14:00, A'dam CS...
Ik ook niet!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:42 schreef Anthraxx het volgende:
Net als dat ik op ongeveer tig andere fora's niet kom.
Nee als ze voor haar werk niet genoeg geld krijgt kan ze meteen vragen welke rechten ze heeft als ze je aanklaagt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zwart prostitueren een strafbaar delict is?
Misschien juist wel om zich voor te bereiden op D-day... wie weet wat er voor energie vrijkomt als hij uiteindelijk losgaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Of SEX, daar komt traxxxje toch nooit...
Nee, jij bent een vrouw. Ik ben een nou ja, een ander geslacht. Er is teveel verschil. Dat kan nooit werken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ook niet!!
We hebben zo veel gemeen![]()
Ow, dat kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:45 schreef dafjedaf het volgende:
Heej Anthraxxx, als je binnen die 23 uur toegang tot KEL hebt, heb je een deal
Je bent homoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, jij bent een vrouw. Ik ben een nou ja, een ander geslacht. Er is teveel verschil. Dat kan nooit werken.
't hoeft ook niet te werken. Als het maar neukt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, jij bent een vrouw. Ik ben een nou ja, een ander geslacht. Er is teveel verschil. Dat kan nooit werken.
Bring it on...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ow, dat kan geregeld worden.
Nee hoor. Ik val gewoon niet op bitcherige psychologie studentes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je bent homo![]()
Zeg dat dan meteeeeen *handgebaar maakt*
Ik werk niet, maar ik neuk welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:46 schreef engessa het volgende:
't hoeft ook niet te werken. Als het maar neukt.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:46 schreef engessa het volgende:
[..]
't hoeft ook niet te werken. Als het maar neukt.
Nou krijgt ie opeens pretentiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor. Ik val gewoon niet op bitcherige psychologie studentes.
Schot voor open... doel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik werk niet, maar ik neuk wel![]()
Niet met jou.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nou krijgt ie opeens pretenties![]()
Je bent gewoon bang voor seks, dat is het. Wil je er over praten?
Ik dacht dat je het gezellig wou houden, nicht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:48 schreef Anthraxx het volgende:
Niet met jou.
'wou' staat niet in de Van Dale. Trouwens, ik heb het hier prima naar mijn zin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het gezellig wou houden, nicht.
Relnicht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:49 schreef Anthraxx het volgende:
Trouwens, ik heb het hier prima naar mijn zin.
Potverdorie! Annie, je gaat daar heen, scheurt met je tanden de kleren van haar smachtende lichaam en dan neem je haar als een viking een Franse maagd, damn it! Remember you training! You're a god damned Metalhead!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, Valhto liet mij weten dat het wel correct was. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
'wou' staat niet in de Van Dale. Trouwens, ik heb het hier prima naar mijn zin.
Een Metalhead met principes. Trouwens, zou Vikingmetal het goed doen in bed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Potverdorie! Annie, je gaat daar heen, scheurt met je tanden de kleren van haar smachtende lichaam en dan neem je haar als een viking een Franse maagd, damn it! Remember you training! You're a god damned Metalhead!
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, Valhto liet mij weten dat het wel correct was. Mijn excuses.
Ja, rijg me aan je kloppende lans der liefde! Doe het, Annie!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:50 schreef Witchfynder het volgende:
Potverdorie! Annie, je gaat daar heen, scheurt met je tanden de kleren van haar smachtende lichaam en dan neem je haar als een viking een Franse maagd, damn it! Remember you training! You're a god damned Metalhead!
Als je je helm maar afzet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een Metalhead met principes. Trouwens, zou Vikingmetal het goed doen in bed?
Ik geloof dat ik ooit kapot geflamed ben in een crewfora, vanwege het gebruik van 'wou' in een nieuwsberichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is het ook.Het wordt gedoogd eigenlijk, niet helemaal hetzelfde.
Dat zijn die momenten dat je weer weet waar je het allemaal voor doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit kapot geflamed ben in een crewfora, vanwege het gebruik van 'wou' in een nieuwsbericht
Een echte Viking-heer voert haar eerst dronken met Maede.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je je helm maar afzet.
Nou, in principe is het anders heerlijk. Geloof me, als officiële ethiektoetser der Tydamonisch Verbond, verklaar ik zo een actie voor zeer verantwoord.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een Metalhead met principes. Trouwens, zou Vikingmetal het goed doen in bed?
*Pul ophoudt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:53 schreef Anthraxx het volgende:
Een echte Viking-heer voert haar eerst dronken met Maede.
En zingt daarna gebroederlijk luidkeels liederen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een echte Viking-heer voert haar eerst dronken met Maede.
Vikingen drinken uit de schedels van overwonnen vijanden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:55 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
*Pul ophoudt*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |