Go Tong!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:17 schreef tong80 het volgende:
Ja m'n reet wat kan mij het bommen de wereld staat in brand maar Nelie redt de wereld want die wordt voorzitter van het commité hoe dek ik m'n collega's het beste.
Vroeg ik me ook af bij het eerste item van het journaal ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:30 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar gaat het over?
En dan kreeg ik een waarschuwing omdat ik te veel gemodereerd ben (op de frontpage). Nee dit is lekker..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:17 schreef tong80 het volgende:
Rot op met die bitch. Ja geweldig ze heeft niet de post transport gekregen maar iets wat een andere dure naam heeft.
Rot toch op met dat non nieuws. Het journaal opent er zelfs mee.
Eén van de zwaarste posten in de EC. Ja m'n reet wat kan mij het bommen de wereld staat in brand maar Nelie redt de wereld want die wordt voorzitter van het commité hoe dek ik m'n collega's het beste.
Flikker toch op mens ga werken voor je centen.
Dit is een mooie dag voor Nederland", aldus Balkenende donderdag in een eerste reactie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:45 schreef tong80 het volgende:
'Het is een ontzettend belangrijke portevuile'
Topicstarter zal wel zo'n oude stempel PvdA-keffer zijn. Roep een naam van een VVD-er en ze gaan blaffen. Zo voorspelbaar, die mensen. Heb je aan rechterzijde ook trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik dacht dat ze mededinging zou krijgen.
Zoek eens een definitie op van 'alliteratie' en kom dan nog eens terug...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:51 schreef tong80 het volgende:
Maar het allitereert zo lekker.
Ik mag Nelie zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En het is 'Neelie'...
Stiekem wel. Toen ze nog minister was van Verkeer en waterstaat kreeg ik altijd een erectie als ik onder een tunnel doorreed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:31 schreef FoXje het volgende:
Geil jij op Neelie tong?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |