ze is zo dankbaar dat jij op de grond mag slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat is dus MIJN plek he! ze zou MIJ dankbaar moeten zijn
Ik heb van die foute nike air max shit van ik weet niet hoeveel jaar terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ging even schoenen kopen, ik denk het is voor 1x dus ca 50 euro mogen ze kosten..... ik ben naar 5 zaken geweest en ze hadden niks voor die prijs in mijn maat.. toen maar bij de scapino wat gekocht
Het lukt me toch aardig tot nu toequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
serieus, als je zo mensen in je leven wilt houden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het lukt me toch aardig tot nu toe![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mijn teddybeerDe enige die het al 10 jaar met mij uithoudt
![]()
ik heb ook nike'squote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb van die foute nike air max shit van ik weet niet hoeveel jaar terugMaar goed ik loop hard op het strand dus dat scheelt dan wel
![]()
Ach ja ik ben tenslotte een oud wijfquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb ook nike'smaar geen air max, die zijn echt zo 20e eeuw
daar heb je een punt.... nu heb ik aan -> timberland schoenen, niemand heeft diequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach ja ik ben tenslotte een oud wijf![]()
ik heb nog kastanje bruine Timberlands van 10 jaar terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar heb je een punt.... nu heb ik aan -> timberland schoenen, niemand heeft die
Ooh god ja jij gaat ook iets van 2.10 worden hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet niet wat ik heb. Is ook meer voor de prijs dan voor iets anders, voeten groeien nog.
ik heb niet het "originele" timberland design, die zijn lelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
ik heb nog kastanje bruine Timberlands van 10 jaar terugZijn mijn strandwandelschoenen
Vans TNT:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar heb je een punt.... nu heb ik aan -> timberland schoenen, niemand heeft die
die ouwe collectie puma's zijn eigenlijk vooral voor breezrjochies, die nieuwe collectie puma's zijn wel vet (zo'n nederlander heeft sommige ontworpen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:07 schreef Tain het volgende:
Ik heb puma's maat 46...
zo'n gozer uit mijn klas had van die globe's, dat zijn net van die pantoffels manquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vans TNT:
[afbeelding]
en deze komen er aan:
Vans Dr. T.
[afbeelding]
Slick of niet?
Wat is de link tussen globe's, oftewel, goedkope prulletjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo'n gozer uit mijn klas had van die globe's, dat zijn net van die pantoffels man
weet ik veel, toch allebei van die skateschoenenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat is de link tussen globe's, oftewel, goedkope prulletjes
en deze kunstwerkjes.
?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
weet ik veel, toch allebei van die skateschoenen
jij zegt het, iig lopen allemaal die skatelui op dat soort schoenen.............. tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je gaat toch niet skaten op die vans?
Daar zijn de Vans Sho's voor gemaakt. Dat zijn overwoestbare, high-preformance skateschoenen
Die Vans die ik net liet zien zijn sneakers, absoluut niet geschikt om mee te skaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |