halo co-op laatste level op legendary hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Capibar en Rockstah zijn zeker aan het buitenspelen, wat lief.
Oooh je bedoelt eigenlijk er is nog hoopquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je nu 64 was ipv. 27.(Ben je niet, dat is duidelijk.
)
Zullen we het onderwerp eventjes veranderen? Ik ben niet zo into knuffelseks enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Al mijn knuffeltjes waren naaktMijn eerste grote liefde nobbie (je weet wel die muis van dr snuggles) kreeg die had geen kleertjes, en pablo is ook naakt
![]()
Komt goed uit ik ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zullen we het onderwerp eventjes veranderen? Ik ben niet zo into knuffelseks enzo
is ook alleen maar omdat ie niet kan bewegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mijn teddybeerDe enige die het al 10 jaar met mij uithoudt
![]()
Nee hoor hij blijft uit vrije wil bij mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
is ook alleen maar omdat ie niet kan bewegen
net zoals ik uit vrije wil op de grond ga slapen zekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee hoor hij blijft uit vrije wil bij mij![]()
"jij blijft hier uit vrije wil..... of anders"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee hoor hij blijft uit vrije wil bij mij![]()
Preciesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
net zoals ik uit vrije wil op de grond ga slapen zeker
Kom je bij het grofvuil terechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
"jij blijft hier uit vrije wil..... of anders"
ik wist wel wat ik zou kiezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom je bij het grofvuil terecht![]()
Ik was van plan om 1 uur te gaan hardlopen, toch maar niet gedaan, kut weer hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef mordradead het volgende:
ik ga meedoen met de 4mijl, ik zal zo maar weer ff trainen..... best kut met dit weer
grofvuil it isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom je bij het grofvuil terecht![]()
Voor altijd bij mij blijvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik wist wel wat ik zou kiezen
Wat ben jij onddankbaar zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
grofvuil it is![]()
WAAR MOET IK DANKBAAR VOOR ZIJN?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ben jij onddankbaar zeg![]()
1 uur red ik lang niet, mijn conditie is echt slechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik was van plan om 1 uur te gaan hardlopen, toch maar niet gedaan, kut weer he![]()
een plek om te slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
WAAR MOET IK DANKBAAR VOOR ZIJN?!
Ik heb een conditite op peil te houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
1 uur red ik lang niet, mijn conditie is echt slechtdaarom moet ik ook oefenen, ach denk ik de tijdslimiet is 1 uur dus met een beetje stevig doorwandelen kom ik ook wel aan
dat is dus MIJN plek he! ze zou MIJ dankbaar moeten zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
een plek om te slapen
Halo vind ik niet zo veel aan. Ben nooit zo into shooters geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
halo co-op laatste level op legendary hier
Dat je op de grond mag slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
WAAR MOET IK DANKBAAR VOOR ZIJN?!
ik ging even schoenen kopen, ik denk het is voor 1x dus ca 50 euro mogen ze kosten..... ik ben naar 5 zaken geweest en ze hadden niks voor die prijs in mijn maat.. toen maar bij de scapino wat gekochtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb een conditite op peil te houdenmaar ja dan heb ik het te warm nu regent het , gaat goed zo
![]()
serieus, als je zo mensen in je leven wilt houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat je op de grond mag slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |