ik heb us blaster setje + creative ddts-100quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:14 schreef pkwarts het volgende:
die logitech z-640 heeft een speciaal stukje zodat je hem op je videoconsole kan aansluiten, maar ze leggen nergens uit hoe dat precies werkt....
Geld, je doet zoveel moeite om het te krijgen, en toch laat je het zo snel weer verdwijnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:54 schreef pkwarts het volgende:
ik heb net toch maar band of brothers besteld..... zucht......
Ohja, Ninja Gaiden moet ik ook nog kopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:06 schreef rockstah het volgende:
pff, ooit wel eens geprobeert zonder counter en zonder izuka drop en zonder elixers met alleen een level 1 dragon sword, nunchaku en lunar langs 8 black ninjas te komen?
ik denk dat me het in een maandje wel lukt
Dat weet ik dus niet, staat niet in de briefquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat is er dan aan de hand? Denk je dat ze zijn kant zullen kiezen ofzo?
Nee, maar pkwarts moet op de grond slapen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, staat niet in de brief![]()
Zo jij bent scherpquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar pkwarts moet op de grond slapen.
ieder nadeel heeft zo ook zijn voordeel; je hebt dan wel iemand om mee te halo'enquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zo jij bent scherp![]()
Je moet met alles rekening houden vindt je nietStraks moet ik eruit en dan moet pkwarts opeens op de grond slapen, dat zou wreed zijn. Maar als hij nu alvast went dan valt het wel mee denk ik
![]()
Wie zegt dat pkwarts goed is in HALOquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ieder nadeel heeft zo ook zijn voordeel; je hebt dan wel iemand om mee te halo'en
i'll whoop your ass punk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie zegt dat pkwarts goed is in HALO![]()
Ik zeg ook helemaal niet dat hij góed is, maar je hébt iig iemand om af te knallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie zegt dat pkwarts goed is in HALO![]()
dan heeft ze geen last van mijn ontwenningsverschijnselen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar pkwarts moet op de grond slapen.
Do you feel lucky, punk? Well, do ya?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
i'll whoop your ass punk!
Oooh ok alles is weer helder, ja iemand om af te knallen zou wel fijn zijn dan jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat hij góed is, maar je hébt iig iemand om af te knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |