Ik heb qua werk niks met ze te maken, veel durven ze niet te zeggen tegen mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:50 schreef gieling het volgende:
[..]
Zeg een goed rapport over hun bij je baas in te leveren?
oh wacht, ik bedenk me net dat die foto's niet op internet mogen. je moet zoiezo toestemming aan de ouders van het kind vragen of het mag en de foto's mogen niet in de pers & media verschijnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik zal er ff eentje plaatsen
Moet ik nu aan jou ouders toestemming vragen om een foto van je zus met een dolfijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oh wacht, ik bedenk me net dat die foto's niet op internet mogen. je moet zoiezo toestemming aan de ouders van het kind vragen of het mag en de foto's mogen niet in de pers & media verschijnen
nee van die kinderen met wie ze werkt natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Moet ik nu aan jou ouders toestemming vragen om een foto van je zus met een dolfijn![]()
Damn, don't bite my head offquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee van die kinderen met wie ze werkt natuurlijk![]()
wehehequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik naar eentje lach wordt hij knalrood en begint hij te stotteren![]()
grrrr....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Damn, don't bite my head off![]()
Dat is net als zeggen: "Goh, water is nat zeg"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:49 schreef gieling het volgende:
O, en halo is cool trouwens!
Volgens mij heb je je kansen op een paraplu verkeken meidquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:07 schreef GinaG het volgende:
Uiteraard moest ik vandag zonnodig een bloesje aan die doorschijnend wordt als het regent![]()
Ben benieuwd of ik hier ooit nog weg kom![]()
halo 2 wordt nog natterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is net als zeggen: "Goh, water is nat zeg"
Ik wil al sinds 2 uur s'middags weg van hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je kansen op een paraplu verkeken meid
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:25 schreef gieling het volgende:
ik heb er nu al een
Hè bah, tweaknurt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:52 schreef Tain het volgende:
http://www.tweakers.net/p(...)=&Landfilter=Benelux
stink elfquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hè bah, tweaknurt.![]()
D'r staat een foto in m'n fotoboek, heb ik puntige oren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:00 schreef Tain het volgende:
[..]
stink elf![]()
weet je toevallig eentje met een optische ingang, zodat hij ook op je xbox kan aangesloten worden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:52 schreef Tain het volgende:
http://www.tweakers.net/p(...)=&Landfilter=Benelux
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |