Sorry knulliequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Bén ik er een keer, Slowchatten jullie niet
Zo nog maar wat Doom 3 dan maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:06 schreef GinaG het volgende:
Sharkdoggie is aan het bijkomen van een heftige nacht masturberenPkwarts is naar Harderwijk, ik zit op mijn werk en heb de GBA bij me
![]()
Vertel eens wat meer over Golden Sunquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:10 schreef HomerJ het volgende:
Haal Mario & Luigi is
IK ga vanavond ook op vakantie. IK heb Golden sun 2, Mario & Luigi en Super mario advanced 4 mee dus ik za me in de auto wel vermaken
Was het buiten of binnen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:14 schreef pkwarts het volgende:
ben nu terug uit harderwijk. 'slechts' 77 foto's van de sessie gemaakt
was echt heel leuk.
onweer ruled, en dit zijn 2 baggerposts die eigenlijk niet meer kunnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:17 schreef capibar het volgende:
he, onweer![]()
Ik ben niet echt z'on RPG-fan ik speel er meestal 1 per jaar. Ik vermaak me er goed mee maar meer moet ik niet. Maar Golden sun is echt geweldigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over Golden Sun![]()
eerst een kwartiertje ofzo binnen, (in dat restaurant waar je onder water in de laguna kan kijken) en daarna buiten op de laguna. mijn zus op zo'n vlot en wij langs de kant.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Was het buiten of binnen?![]()
Zijn de foto's ook voor de fokkers te bewonderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eerst een kwartiertje ofzo binnen, (in dat restaurant waar je onder water in de laguna kan kijken) en daarna buiten op de laguna. mijn zus op zo'n vlot en wij langs de kant.
Onweer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:17 schreef capibar het volgende:
he, onweer![]()
daarvoor hebben we iets ingenieus bedacht hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:34 schreef GinaG het volgende:
Ik wil naar huis maar het regent de hele tijd en ik heb geen jas bij me![]()
die heb ik sowieso nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:36 schreef gieling het volgende:
[..]
daarvoor hebben we iets ingenieus bedacht he
een paraplu
Je hebt je GBA nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
die heb ik sowieso niet![]()
Doe je de bovenste vier knoopjes van je trui los en vraag aan een mannelijke collega of hij er eentje te leen voor je heeft!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
die heb ik sowieso niet![]()
Ik zit hier tussen de nerds Ir.'s die voor de Dr. titel gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:44 schreef gieling het volgende:
[..]
Doe je de bovenste vier knoopjes van je trui los en vraag aan een mannelijke collega of hij er eentje te leen voor je heeft!
ik zal er ff eentje plaatsenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zijn de foto's ook voor de fokkers te bewonderenof is het alleen voor mensen die je irl kent?
Zeg een goed rapport over hun bij je baas in te leveren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zit hier tussen de nerds Ir.'s die voor de Dr. titel gaanDat soort trucs werken niet op hen
![]()
Duhh, tell me something newquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:49 schreef gieling het volgende:
O, en halo is cool trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |