nu nog?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben jullie zat. Ik ga op vakantie. Mzzl.
al overwogen dat jij misschien degene bent die sucked?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
nu nog?
ohja, ik heb trouwens besloten niet meer te irriteren. het begint een beetje te sucken
heel fok! eik. en ik zit er pas een jaar, en ik vind het nu al sucken
niet dat ik ooit weg ga ofzo. maar toch. het sucked
ik zeg toch dat het irriteren suckedquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
al overwogen dat jij misschien degene bent die sucked? :')
Dit wil je niet uit de contekst lezen, geloof me.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
al overwogen dat jij misschien degene bent die sucked?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:15 schreef speknek het volgende:
Spekkeh is terug van vakantie.
En boy was it good...
[afbeelding].
Koop een koptelefoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:35 schreef GinaG het volgende:
Vanochtend mensen geirriteerd met mijn GBAEr zat een jongen naast mij die probeerde wanhopig te studeren maar hij werk gek van het geluid op een gegeven moment is hij maar opgestaan en ergens anders gaan zitten
![]()
Nee ik koop geen koptelefoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een koptelefoon
Mensen die geluid maken in het OV zijn irritant
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee ik koop geen koptelefoon![]()
Waarsschijnlijk welquote:Maarre het lukt mij niet om iets te kopen in ZeldaOf heb ik te weinig diamantjes?
Hoe wil je het anders doen?quote:Doe jij de GBA gewoon uit (dmv het schuifdingejte ernaast) of kan dat op een nettere manier?
Weet ik veel ik dacht misschien moet ik het op een nette manier afsluiten, ik bedoel mijn laptop die zet ik ook niet zomaar uit, ik sluit eerst alles netjes afquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe wil je het anders doen?
Nee ik wil dat nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:45 schreef gamecube_master het volgende:
It's the super mario bros super show
Ha ja, dat herken ik. Eerste keer dat ik op mijn GBA speelde heb ik dat boekje wel tien keer doorgespit. Op Internet gekeken, zelfs nog op een forum gevraagd, maar nergens te vinden hoe je een spel moet afsluiten... Kan dus niet, gewoon hele apparaat uitzetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Weet ik veel ik dacht misschien moet ik het op een nette manier afsluiten, ik bedoel mijn laptop die zet ik ook niet zomaar uit, ik sluit eerst alles netjes af![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:52 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ha ja, dat herken ik. Eerste keer dat ik op mijn GBA speelde heb ik dat boekje wel tien keer doorgespit. Op Internet gekeken, zelfs nog op een forum gevraagd, maar nergens te vinden hoe je een spel moet afsluiten... Kan dus niet, gewoon hele apparaat uitzetten.
I work out.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er goed uit
Nouja eigenlijk niet, m'n buik hangt inmiddels over m'n broek heen, maar toch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef speknek het volgende:
I work out.
Ik hoop voor jou dat hij niet naar jou verweesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef speknek het volgende:
[..]
I work out.
Zie dat als een investmentquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk niet, m'n buik hangt inmiddels over m'n broek heen, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |