Goed geraden dat is hem, hij is nu heel erg boos vanwege een foto met een andere gast, check mijn fotoboek naar (was die foto die ik gister probeerde te up loaden)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
is dat diezelfde gast die games kinderachtig vind?![]()
BAN HEM!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
is dat diezelfde gast die games kinderachtig vind?![]()
Dan is het tenminste direct uit jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:34 schreef Tain het volgende:
[..]
schop hem
en terechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goed geraden dat is hem, hij is nu heel erg boos vanwege een foto met een andere gast, check mijn fotoboek naar (was die foto die ik gister probeerde te up loaden)![]()
Hij komt niet hier, durft hij niet zijn Nederlands is te slecht daarvoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
BAN HEM!
Ga jij hem gelijk gevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
en terecht
hij is gewoon erg gevoelig.... dat mag tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga jij hem gelijk geven![]()
Hij moet niet zo zeuren over een fotoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij is gewoon erg gevoelig.... dat mag toch
waarom denk je dat hij dat doet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij moet niet zo zeuren over een foto![]()
Dat vraag je aan mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:43 schreef pkwarts het volgende:
je valt toch niet op blanke mannen? waar maakt hij zich dan zo druk over?
ik denk dat hij het gewoon niet goed onder woorden kan brengen (in abn dan)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij![]()
Omdat hij jaloers en onzeker is, maar dat is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij dat doet?
een hint dat hij waarschijnlijk gewoon ruzie zoektquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij![]()
dan moet je (net zoals onze vriend ht) zeggen:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat hij jaloers en onzeker is, maar dat is niet mijn probleem![]()
jaaah, dat heb je met die buitenlanders hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een hint dat hij waarschijnlijk gewoon ruzie zoekt
We spreken voornamelijk engels, en een beetje spaansquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk dat hij het gewoon niet goed onder woorden kan brengen (in abn dan)
die was echt mooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
hans teeuwen is te grof af en toe
Zeg kaboutertje waar is je puntmuts
Hij zoekt het maar uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een hint dat hij waarschijnlijk gewoon ruzie zoekt
heroine dealen op een kinderboerderij.... 2 keer geweest, niet zijn beste showquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef pkwarts het volgende:
roerbakei roerbakei........
maar hij is wel geniaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
Ik heb nou werkelijk waar nooit iets van die kerel gezien of gehoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |