een poes is toch een kat of ben ik nou gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een kat was maar het is dus een poes
http://userfriendly.org/quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ik volg:
www.ctrlaltdel-online.com
www.johnandjohn.nl
www.applegeeks.com
www.little-gamers.com
http://maddox.xmission.com
www.foksuk.nl
that's it
een poes is geen kat maar een kat is wel een poesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een poes is toch een kat of ben ik nou gek
Das zielig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:00 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
kijk ook vooral naar het de url van het plaatje
bron = http://johnandjohn.nl/
penny-arcadequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat penny arcade gebeuren
heb je monty python + de rest van je bestelling nou al opgehaald?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een poes is toch een kat of ben ik nou gek
óf je doet álles met hoofdletters, óf alleen de woorden die met hoofdletters moeten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Nieuwe sig heeft.*
En fokke en sukke zijn leuk.
Hmm, dat ging even fout, ja. Moet ik het maar niet in Word in elkaar knutselen en achter de helft van de woorden standaard een punt zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
óf je doet álles met hoofdletters, óf alleen de woorden die met hoofdletters moeten.
Niet zo. Period
ik heb geen monty python besteldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb je monty python + de rest van je bestelling nou al opgehaald?
de rest al wel opgehaald dan?, ik heb vanmiddag monty python opgehaald.... ik kijk er morgen wel 1, zo maar weer op bedquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb geen monty python besteldik had ze al op dvd
Zo, 3 woorden met hoofdletters, en die woorden horen ermee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
óf je doet álles met hoofdletters, óf alleen de woorden die met hoofdletters moeten.
Niet zo. Period
mijne ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:25 schreef GinaG het volgende:
Ben er weerMijn man vindt de opening van de Olympische spelen erg intressant
![]()
Had je ook een vroeg avond in bed in de planningquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
mijne ook
hoe kom je daar nou weer aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:25 schreef GinaG het volgende:
Ben er weerMijn pablo vindt de opening van de Olympische spelen erg intressant
![]()
Nee schatje Pablo is mijn teddybeer, Pepe is de man met wie ik (een) relatie(problemen) hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer aan
ik dacht dat ze allebei zo heettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee schatje Pablo is mijn teddybeer, Pepe is de man met wie ik (een) relatie(problemen) hebVandaar dat hij die klote hoerige openingsceremonie zo veel intressanter vindt
![]()
schop hemquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee schatje Pablo is mijn teddybeer, Pepe is de man met wie ik (een) relatie(problemen) hebVandaar dat hij die klote hoerige openingsceremonie zo veel intressanter vindt
![]()
een kat (gewoon de soort) kan een poes of een kater zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
een poes is geen kat maar een kat is wel een poes
edit: of was het nou andersom??? iig poes->vrouwtje, kat->mannetje beide worden vaak gebruikt om de soort aan te duiden, geen duidelijkheid zoals met mensen of honden
maar als de soort nou poes isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een kat (gewoon de soort) kan een poes of een kater zijn.
is dat diezelfde gast die games kinderachtig vind?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
er bestaat geen soort genaamd poesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar als de soort nou poes is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |