Ik heb een foto van afgelopen zaterdag OMGquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, als je rustig aan doet merk je er niks van. Dus niet als Vom of Sandman of Erik
.
willen we dat zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb een foto van afgelopen zaterdag OMG![]()
Laat zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb een foto van afgelopen zaterdag OMG![]()
Nou vooruit, ik sta rechtsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laat zien
Zo heel erg is die foto niet eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik sta rechts
[afbeelding]
ik dacht nu krijgen we wel een foto van een bezopen gozer die op de bar staat te paaldansenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik sta rechts
[afbeelding]
Hehe ja he ik kies de minst erge eruit he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik dacht nu krijgen we wel een foto van een bezopen gozer die op de bar staat te paaldansen
Waarom geen rondje op de kosten van Finidi?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de foto van Vom.
op welk gebied ? meer bier in de handquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Hehe ja he ik kies de minst erge eruit he.
Maar normaal zie ik er een stuk beter uit, al zeg ik het zelf![]()
Me hoofd staat op deze foto redelijk gaar om het zo maar uit te drukken, en het biertje zit in m'n hand die niet op de foto staatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op welk gebied ? meer bier in de hand
Kan ook, als je dat liever hebt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom geen rondje op de kosten van Finidi?
quote:• Jan Michels slachtoffer van Wiel Coervers schijntrap?
Leen Driesprong
WTF is een LIO?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de foto van Vom.
Vanochtend vergaderd, heb mijn pleinwacht strategisch kunnen verruilen van maandagmorgen naar vrijdagmorgen.
Verder is er een LIO bij de kleuters die op Touriya Haoud lijkt.
Jij gaat met zin naar je werk volgende week?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Verder is er een LIO bij de kleuters die op Touriya Haoud lijkt.
is het niet zo dat jij wat 'spul' voor dr hebt in je 'plakstift'quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Ach, ik weet waar ik lijm moet gaan lenen enzo.
mhoehaha... moeten ze weer huilen ! heerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:47 schreef dingendoener het volgende:
Whahahahahaha 4-2 voor irak vs portugal .... hoest mogelijk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Ach, ik weet waar ik lijm moet gaan lenen enzo.
Nee, ik ben keurig monogaam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:47 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
is het niet zo dat jij wat 'spul' voor dr hebt in je 'plakstift'
Ben jij sinds kort lid van het Excelsior Forum?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |