Dat is de voornaamste reden me dunkt. Nouja, dat en het complete gebrek aan promotie tussen het GTA en Halo2 geweld.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Maar ja,... misschien is het ook wel voor een handjevol gamers bedoeld !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:21 schreef NutKees het volgende:
Ik begin het nu langzamerhand ook lastig te krijgen. Misschien kan iemand me een beetje op weg helpen met deze boss (ik wil per-se geen faq raadplegen):Welke baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vinden??? Ik kan m nergens vinden en zit vast
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef HAL9000S het volgende:
Help! Waar de fok! kan ik dieIk zit daar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vinden??? Ik kan m nergens vinden en zit vast![]()
Heb net de spiderball track ding gehaald maar daarna is het snel over. Ik moet ook die gele deur switch hebben. Zal wel gekoppeld zijn aan een eindbaas maar kan hem niet vindne. Ik wacht wel op een hint !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef HAL9000S het volgende:
Help! Waar de fok! kan ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vinden??? Ik kan m nergens vinden en zit vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Ja die hint had het spel me ook al gegeven,... er is daar een spiderball track maar ik dacht dat er een gele deur voor zatquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:24 schreef HAL9000S het volgende:
Kijk, mijn hoop was terecht op je gevestigd BMH...Samus is je dankbaar
Ja ik ook geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:27 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel energy tanks heb jij al Chocobo?? Ik pas een schamele 5
Niet meer proberen. Je krijg hem vanzelf als je deze upgrade hebt:quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ik weet welke je bedoelt achterin in die lange gang. Ik heb minstens een kwartier lopen proberen om met allerlei vage sprongen op een of andere manier die grapple punten te bereiken maar ik faaldeNiks is zo irritant als een heerlijke energie tank te zien liggen maar er niet bij kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en 2 nieuwe energy tanks gehaald
Cop killer
Kill them, cop killer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill them, cop killer
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:36 schreef HAL9000S het volgende:Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Die deur?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:19 schreef HAL9000S het volgende:
2e ring is tot stilstand gebracht maar nu weet ik nog niet hoe ik bij die deur kan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is fucking leip!!
Cop killer
Kill them, cop killer
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:54 schreef HAL9000S het volgende:
Lamaar.... spiderball track enzo...
iig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die
Is fucking niet tegen muren oplopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is fucking leip!!
Gamertag: BMHLive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |