quote:Op maandag 29 november 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
BMH fucked een post up en spoilered
wahahahhaha.quote:Op maandag 29 november 2004 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Goede termquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:12 schreef speknek het volgende:
Wat een heerlijke games zijn het toch.
Erg origineel is het niet, maar van mij mogen ze er zo nog een paar uitbrengen, tis toch gamer's walhalla, wat een productievalue.
Tales of Symphonia heeft totnutoe toch een grotere indruk op me gemaakt. Maar ik ben nog niet zover met Metroid 2.quote:Op woensdag 1 december 2004 07:22 schreef BMH het volgende:
GOTY?
Zeker weten wel de beste game voor de gamecube.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:47 schreef Soloman het volgende:
Klote klote klote!!!!!!!!!
M'n tv kan geen 60hz aan.......![]()
Moet ik hem morgen maar weer gaan terugbrengen en een andere game uit gaan kiezen.
of heeft iemand een oplossing?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:42 schreef wart het volgende:
Spelen jullie trouwens met het hint-systeem aan of niet? Ik zelf heb het uit staan. Voor mij vergroot het de levensduur van het spel en geeft het ook meer voldoening als je eindelijk weet waar je heen moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op maandag 29 november 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
Boost ball tussenbaas spoilers ahead:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er over te denken om helemaal terug te gaan om m'n ammo weer op te laden want zonder light-beam blijf je echt bezig bij die gast
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mij dus overkomen en ik weet nog niet of ik het spel nog eens ga spelen. Het is al meer van hetzelfde van Prime en ik heb al niet zoveel tijd...misschien zet ik 'm wel te koop.Vind ik
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:51 schreef CvB het volgende:
Het is misschien al eens gezegd in dit topic, heb het niet helemaal doorgelezen, maar ik wil jullie even waarschuwen voor een bug in het spel waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen als het je overkomt, ik zit nu op zo'n 55% dus als je ook daar ongeveer zit kun je het gespoilerde gedeelte lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mij dus overkomen en ik weet nog niet of ik het spel nog eens ga spelen. Het is al meer van hetzelfde van Prime en ik heb al niet zoveel tijd...misschien zet ik 'm wel te koop.
Hmmm vreemd. Maar dan kan je toch gewoon niet saven en weer doorspelen van het laatste save point.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om helemaal terug te gaan om m'n ammo weer op te laden want zonder light-beam blijf je echt bezig bij die gast
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de boostball eindbaasNa 5x nog dood,... maar ik blijf het proberen... kom wel steeds verder. Ik heb de lightbeam wel
Als je alles normaal volgt heb je de lightbeam ook eerder dan dat je bij die eindbaas bent toch
Je moet toch een witte deur openen ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ik snap hem al. Je hebt geen ammo. Je kan de beam wel opladen maar dat lijkt me niet verstandig met die baas. Gewoon wat vijanden en boxes met de dark beam schieten... zit je light ammo zo weer vol
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:52 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Hmmm vreemd. Maar dan kan je toch gewoon niet saven en weer doorspelen van het laatste save point.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de boostball eindbaasNa 5x nog dood,... maar ik blijf het proberen... kom wel steeds verder.
goed zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |