Ondanks dat de achtergronden een beetje grove textures zijn, vind ik het wel goed dat ze in dit deel zijn toegevoegd. Het zorgt voor wat variatie te midden van alle kleine/afgesloten ruimtes in het spel. In MP had je vrijwel geen uitzichten en veel kleine ruimtes; soms gaf dat een beetje een claustrofobisch gevoel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:29 schreef knater het volgende:
hij is erg erg goed ja, ik vind soms de achtergronden een beetje crappy, ik bedoel niet de 'voorgrond' achtergrond maar die je ziet als je ergens op een randje staat ofzo, maar dat mag de pret niet drukken en de meeste mensen zien die achtergrond niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door speknek op 26-11-2004 20:08:05 ]Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:59 schreef Hooghoudt het volgende:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler had ik nou net nodig ! Nu zal ik niet zo verbaasd zijn als ik er zelf kom straks ! :')
[ Bericht 10% gewijzigd door speknek op 26-11-2004 20:11:53 ]A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
dan kan je hem nu toch wel tussen spoilers zetten, ik wist het nog niet en heb het nu ook gelezen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:05 schreef speknek het volgende:
Sorry, ik had hem wel gezien en dacht 'bastard, nouja nu heeft het geen nut meer hem tussen spoilers te zetten, want ik heb het toch al gelezen'..
modjes zouden een gruwelijk snelle pc moeten krijgen vind ikquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef speknek het volgende:
Ik was al bezig, maar zit achter een gruwelijk trage computer.
Toch netjes dat je het aanpastquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef speknek het volgende:
Ik was al bezig, maar zit achter een gruwelijk trage computer.
Nogmaals vriend,... met alle respect. Ik wil dit niet weten. Niet iedereen weet bv dat er temples in voorkomen (laat staan hoeveel) en niet iedereen (zoals ik) weet dat er een bos in voorkomt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:26 schreef BMH het volgende:
Ik zit nu in een bos (1 van de 3 temples gehaald). Die muziek!!!! wowie.
Serieus: Lees je scans! Vooral het logbook. Als je deze dingen leest weet je zoveel meer van de fora en fauna. Dan was dit geen verassing.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nogmaals vriend,... met alle respect. Ik wil dit niet weten. Niet iedereen weet bv dat er temples in voorkomen (laat staan hoeveel) en niet iedereen (zoals ik) weet dat er een bos in voorkomt.
De scans zijn idd heel coolquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Serieus: Lees je scans! Vooral het logbook. Als je deze dingen leest weet je zoveel meer van de fora en fauna. Dan was dit geen verassing.
waar zit ju nu precies?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De scans zijn idd heel cool
Dat komt omdat de zogenaamde "laad ruimtes" ingewikkelder zijn. Als je naar een grote ruimte gaat, krijg je vaak eerst een puzzle voor je kiezen gedrukt. Tijdens het oplossen van die puzzle laad de gamecube de grote ruimte inquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:49 schreef HAL9000S het volgende:
Ook fijn is dat de deuren (meestal) gelijk meewerken, in deel 1 had ik nogal eens ruzie met die dingen
Wat Hal bedoelt is dat je in deel een af en toe op een deur schoot en dat hij dan niet open ging.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat komt omdat de zogenaamde "laad ruimtes" ingewikkelder zijn. Als je naar een grote ruimte gaat, krijg je vaak eerst een puzzle voor je kiezen gedrukt. Tijdens het oplossen van die puzzle laad de gamecube de grote ruimte in.
Ja, ze gingen niet open omdat de ruimte erachter nog niet geladen was. Dat heb ik net uitgelegdquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:57 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat Hal bedoelt is dat je in deel een af en toe op een deur schoot en dat hij dan niet open ging.
Either way, het was gewoon knullig en kut.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, ze gingen niet open omdat de ruimte erachter nog niet geladen was. Dat heb ik net uitgelegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |