schijnt dat wij niet zo;n flashy box krijgenquote:
Ehh je PS2quote:Op zondag 21 november 2004 15:16 schreef T1andonly het volgende:Als ik mijn PS2 binnen heb kan ik ook gelijk dat spel kopen en dan mag mijn broertje die PS2 zolang hebben
Ik heb de videoreview ook gezien. Ziet er fantastisch uitquote:Op zondag 21 november 2004 09:21 schreef BMH het volgende:
De IGN video review is uit. Grotendeels zonder spoilers gelukkig. Maar WOW! Dit spel lijkt echt 20 keer zo goed als ik had verwacht!
[afbeelding]
Handleiding? Of probeer het met een cube game die 60 hz ondersteund. Koop wel eerst een RGB kabel, deze ondersteund 70 hz veel beter dan die brakke composiet dingen.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe weet ik of me TV 60 hertz aankan?
In de handleiding staat waarschijnlijk dat hij alleen 50 hertz aankan. Zo is 60 hertz een extraatje en kun je je nergens op beroepen als hij het niet doet.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Handleiding? Of probeer het met een cube game die 60 hz ondersteund. Koop wel eerst een RGB kabel, deze ondersteund 70 hz veel beter dan die brakke composiet dingen.
Houd B ingedrukt bij het starten van een spel en kies 60 hz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |