quote:Op woensdag 15 december 2004 11:52 schreef NutKees het volgende:
Quadraxis.
Vind je het niet een beetje een stijlbreuk met de eerste helft van het spel (en met deel 1)? Vond het eigenlijk wel jammer dat dit er zo gelikt uit zag, want die ruïnes en verlaten gebieden lustte ik wel pap van...quote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
OMFG!!!! Zojuist in het santuary fortress aangekomen....ik heb nog nooit zoiets cools gezien![]()
![]()
MP1 heeft ook het space station & crashed space station. Sanctuary fortress is misschien wel iets TE flets. Maar het zorgt wel voor de nodige afwisseling. En morphball puzzlesquote:Op zondag 19 december 2004 00:05 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje een stijlbreuk met de eerste helft van het spel (en met deel 1)? Vond het eigenlijk wel jammer dat dit er zo gelikt uit zag, want die ruïnes en verlaten gebieden lustte ik wel pap van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:21 schreef Chocobo het volgende:
JezusZit nu bij een eindbaas
Quadraxis!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke baas. Lekker veel verschillende modus. Goed gebruik van al je niet wapens & gadgets is een must.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Respectquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:54 schreef HAL9000S het volgende:
Heb hem afgelopen week ook al verslagen, hij is niet zo moeilijk....als je weet hoe je hem moet verslaan...maar dat is bij alle Metroid Bazen zo.
Ik heb nu 4 van de 9 sky temple keys en zit op zo'n 80% items....the end is near...
man, alleen al om de 3e en laatste suit te zien moet je dit spel gewoon die-hard doorspelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Scans: 80%
Items: 83%
[ Bericht 33% gewijzigd door BMH op 25-12-2004 19:51:29 ]Gamertag: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef Metroid het volgende:
Ik zit nou:Moeilijkste baas uit het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Jazeker.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef Evertjan het volgende:
Ik moet er nog aan beginnen Heb het spel al twee weken in huis Maar eerst Paper mario en POP:WW uitspelen. Is dit deel moeilijker of makkelijker als deel 1???
Op de boost guardian naquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:32 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond eigenlijk de eindbazen in dit deel, een stuk makkelijker
Al met al beter te doen dan deel 1 ja.... die stenen dude uit deel 1 was pittigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:32 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond eigenlijk de eindbazen in dit deel, een stuk makkelijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |