abonnement Unibet Coolblue
pi_21241174
ATHENE
- Van een uwer verslaggevers

Joop Alberda, technisch directeur van NOC*NSF, heeft vandaag zijn waarde voor de Nederlandse Olympische ploeg getoond. Hij zette het bobo-zijn opzij.

Wat was het geval. Erik Dekker, inmiddels al een aantal dagen aanwezig in Athene, had tijdens zijn verblijf al wat linnengoed bevuild. Dit bracht hij dientengevolge richting de in het Olympisch dorp aanwezige wasserette.
Wat schetse zijn verbazing, toen hij de wasserette uitliep:? Een atleet, die voor hem in de wasserette aanwezig was, verdween richting atletendorp op ZIJN fiets !

Dit incident werd meteen gemeld bij Joop Alberda, die dit niet op zich liet zitten. Hij beende als eerste boos weg richting de wasgelegenheid. Daar won hij inlichtingen in over de atleet die zijn was voor Erik Dekker had gebracht. Het bleek te gaan om een hordenloper uit San Marino.

Het kamp van San Marino was vervolgens in rep en roer toen Alberda, nog steeds woedend , verhaal kwam halen. De dief schaamde zich dood en overhandigde vol schaamte de fiets aan Joop Alberda, die Erik Dekker er enkele momenten later mee verblijdde.

De reacties op het incident liepen uiteen. Alberda reageerde verbolgen:"Schandalig. Dat zo'n land geen eigen fiets heeft, ok, maar om dan de speciale NOC*NSF-atletenfiets te jatten is natuurlijk ongehoord."
Erik Dekker was laconieker:"Het was sowieso niet mijn dek. Tijdens de middagtraining werd ik door een duif geschept en in mijn hoofd gebeten ."


vrij naar teletekstpagina 866/1
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:17:38 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21241231
Erik Dekker keek vreemd op toen hij
dinsdag in het olympisch dorp zijn was
afgaf bij de wasserij en iemand op zijn
NOC*NSF-fiets zag wegrijden.

De dief bleek een hordenloper uit San
Marino te zijn,die simpel op te sporen
was,omdat hij zijn naam had afgegeven
bij het inleveren van zijn vuile was.
Joop Alberda,technisch directeur van
NOC*NSF,bezocht vervolgens het kamp van
San Marino.De dief schaamde zich dood
en gaf de fiets terug.

Maar de pechdag van Dekker was nog niet
voorbij.De Raborenner werd tijdens een
rondje op zijn heroverde fiets door een
duif geraakt en in zijn hoofd gebeten.
Dekker:'Nee,het was mijn dag niet.'
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:17:52 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21241238
  Trouwste user 2022 donderdag 12 augustus 2004 @ 20:19:59 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_21241292



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21241325
Dat wordt goud.

Alberda is een held.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21243232
De wielrenners werden tijdens de training ook nog eens achtervolgd door wilde honden.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 augustus 2004 @ 21:50:15 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_21243481
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
De wielrenners werden tijdens de training ook nog eens achtervolgd door wilde honden.
Daar zit een nummer in voor Drs. P.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')