quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
kneus.
whaha ik heb het ook gezien ... wel ernstig jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, met Bruce als trainspotter met fiets en helmpje
vt: Oh, ik zag nog wat op Discover Channel vandaag
gewoon, een doorsnee aardige 40-er
een "treinspotter", liefhebber van hoge snelheidstreinen
echt zo'n doetje
en rijd zoveel mogelijk insnelle treinen als zijn werk (zal
wel niets zijn) het toelaat.
en hij was op de fiets, met helm
[02:33:11] mvt: en toen werd er gezegd dat hij de zanger van Iron
Maiden was
[02:33:30] Yvonne.I’m t:
[02:33:54] mvt: "P
[02:34:17] Yvonne.I’m t: nu ga ik slapenen bedankt
[02:34:19] Yvonne.I’m t:
Noujazeg.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:03 schreef Jane het volgende:
Flapdrol!
Tegen jou mocht ik het zeggen, zei Sebbo.
Ik zou het niet pikken!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:19 schreef UberDwerg het volgende:
[..]
Noujazeg.
Ach, je kent dwerg. Die sukkel laat gewoon over zich lopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:27 schreef Frank de Boer het volgende:
Ik zou het niet pikken!
Wil je dan met mij, dwerg?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:33 schreef dwerg het volgende:
En als Jane zo doorgaat, dan kan ze de Apenheul ook wel vergeten.
rustig kerel. Ik vind gothic ook harstikke cool, en low-fi, 70-ties, industrial,pink floyd, new wave en blues rock.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Of lui die tegen beter weten in grunge blijven verdedigen als zijnde het neusje van de zalm op rockmuziekgebied, alleen maar omdat ze zelf nog in bed urinerende pubers met ongewassen haar en houthakkerhemden waren toen ze dachten dat grunge cool was
Nee, dat was Calvobbes.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef UberDwerg het volgende:
Jij was al de 'meest crew inlikkende user', Sidekick. En die award heb je helemaal te gelde gemaakt, zo te zien.
Hmz, ook al blauw.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Nee, dat was Calvobbes.
Als je op oude mannen valt, kun je ook met mij gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef Sletje het volgende:
Wil je dan met mij, dwerg?
Volgens mij Schatje.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hmz, ook al blauw.
Dan ben ik nu wel nieuwsgierig wie als derde gefinisht is.
Straks kennen ze je alleen nog van Bluf en Radiohoofd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef tong80 het volgende:
Hallo word ik nog genomineerd of hoe zit dat ?
Zijn al mijn Blöf en radiohead topics voor niks geweest ?
En waarom verbaast mij dat niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:46 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij Schatje.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Straks kennen ze je alleen nog van Bluf en Radiohoofd.
Geen idee. Die top3 is imho overigens helemaal verbazend. Bemoeizuchtige zeurmalloten, ok, maar inlikkende users? Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
En waarom verbaast mij dat niet.
Jij bestaat helemaal niet. Ouwe gek.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Obi-Wan-Kenobi het volgende:
Als je op oude mannen valt, kun je ook met mij gaan.
* Rahl nomineert tongquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef tong80 het volgende:
Hallo word ik nog genomineerd of hoe zit dat ?
Zijn al mijn Blöf en radiohead topics voor niks geweest ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |