Waarop basseer je dat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:31 schreef CANARIS het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik heb het gevoel dat Inge gewoon nog nooit is betrapt.
Ik hou nog een slag om de arm.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:57 schreef SCH het volgende:
Dat wordt niks met Inge
linkerarm?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou nog een slag om de arm.
Voor de kijker rechts.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
linkerarm?
Vooral voor iemand die zelf niet van het bodybuilder-type is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:09 schreef Najra het volgende:
Ze ziet er wel zwaar afgetraind uit imho.
Ja, precies, zag er raar uit. Ze zwom tot 50m makkelijk mee en na het keerpunt lag ze ineens een lengte achter op die Australische. Ach, maar kijken hoe ze later vandaag zwemt, hopelijk kan ze het niveau van haar eigen wereldrecord benaderen, dan heb ik goede hoop voor drquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:57 schreef Remzz het volgende:
Jep bij het keerpunt ging het fout tenminste voor zover ik het zag.
Hunch of heb je de tijd ergens gelezen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:09 schreef Najra het volgende:
Volgens mij zwom ze nu een officieus wereldrecord tijdens de estafette.
53.46 ofzo was hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hunch of heb je de tijd ergens gelezen?
Stoer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
53.46 ofzo was hetHebben ze inderdaad gezegd.
Voel je je wel lekker, een bronzen vlinder, dat zie je niet vaakquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:59 schreef mitt het volgende:
Brons 100 meter vlinder
ja, dit kan haast niet mis gaan..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:32 schreef Koningin het volgende:
Morgen gaat ze knallen op de 50m!
Goud
Inderdaad morgen moet ze gewoon winnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:23 schreef tong80 het volgende:
Als dit geen goud wordt slik ik m'n tong in.
Ik hoop het niet alleen, ik weet zeker dat ze het gaat doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:55 schreef MaPo het volgende:
Ik hoop echt dat ze morgen het goud binnen gaat halen, maarjah dat wil iedereen natuurlijk![]()
[afbeelding] Inge de Bruin [afbeelding]
Ze is de eerste die er in geslaagd is om de plak op dit bijnummer te verdedigen, geloof ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:42 schreef kavu het volgende:
leuk voor inge ... maakt deze desastreuze dag nog een beetje goed .. weliswaar een bijnummer maar goud is goud zullen we maar zeggen!
Inderdaad. Raar eigenlijk. Doordat het een bijnummer is wellicht? Ze is er zelf iig niet minder blij mee en daar gaat het maar om.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:40 schreef Dentist het volgende:
Nou.. goud.. maar het voelt toch bij lange na niet zo als na de overwinning van vdH..
Ik niet. Ze word over 3 dagen 31. Lijkt me niet dat ze er dan op haar 35 nog bij is op de Spelen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:20 schreef Nouk het volgende:
Denk het wel.
2 keer brons.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:24 schreef kavu het volgende:
toch lekker verdiend deze spelen ..
1x goud = € 25.000
1x zilver = € 12.500
1x brons = € 7.000
toch lekker € 44.000 euroze verdiend het ook!!!
Ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:38 schreef Nouk het volgende:
Ben jij de nieuwe KLB mod ofzo?
Bij de NOS wordt het denk ik nog wel een X maal herhaaldquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:43 schreef SCH het volgende:
Ik ben er doorheen geslapen
Staat in het grote zwemtopicquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:05 schreef tong80 het volgende:
Waarom hield ze haar linker tiet vast tijdens het Wilhelmus ? Iemand een screenshotje ?
In je strot.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ja hart zit in het midden niet onder de borst.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ja hart zit in het midden niet onder de borst.
Ja zei ze gisteren gelijk bioj het eerste interview al. Ik neem het haar niet kwalijke wat ze met haar armen en benen kan zit niet in haar hoofd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Zegt ze nou dat ze zichzelf legendarisch vindt?
Legendarisch én onsterfelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Zegt ze nou dat ze zichzelf legendarisch vindt?
Ach morgen legt iemand even uit wat de betekenis van het woord is en dat je dat beter niet van jezelf kan zeggen. Vermoedelijk ligt ze helemaal in een deuk als ze beseft wat ze gezegd heeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:47 schreef Hawk het volgende:
Nogal ongepast.
Ze heeft het meerdere keren gezegd, dus ik denk van niet.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach morgen legt iemand even uit wat de betekenis van het woord is en dat je dat beter niet van jezelf kan zeggen. Vermoedelijk ligt ze helemaal in een deuk als ze beseft wat ze gezegd heeft.
Das toch humor?quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:00 schreef Hawk het volgende:
[..]
Ze heeft het meerdere keren gezegd, dus ik denk van niet.....
Ik ben allesbehalve pro-Amerikaans maar er is nogal een verschil tussen de prestaties van bv Carl Lewis of Edwin Moses (bijna 10 jaar ongeslagen) en Inge de Bruijn....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:51 schreef popolon het volgende:
Noem jij even drie amerikanen op, die hoeven het zelf niet te zeggen.
Doet de media wel.
Goed dat ze het zelf zegt![]()
Ja lewis waar laatst bij is bewezen dat ie onder de dope zat.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:03 schreef Hawk het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve pro-Amerikaans maar er is nogal een verschil tussen de prestaties van bv Carl Lewis of Edwin Moses (bijna 10 jaar ongeslagen) en Inge de Bruijn....
Valt me op dat veel sporters medalje zeggen, van der Geest gister ook al...klinkt vreemdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Laat ik het dan ook maar door de vingers zienHet is toch een gouden medalje en dat is niet niks
Op z'n Spaans uitgesproken hè, LL = LJquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Valt me op dat veel sporters medalje zeggen, van der Geest gister ook al...klinkt vreemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |