quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:38 schreef RonaldV het volgende:
-mooi verhaal
Nooooit meer teruggezien!
zie post van SBquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet...
Er ontbrak een woordje. Koffie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet...
Wordt dat niet eens tijd dan? Ik bedoel, de jaren gaan straks tellen....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Geen idee... De ultieme test hierin heb ik nog nooit gedaan...
Je bent iig niet de enige dude....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet...
Oooooowwww.... nee, doe maar een borrelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er ontbrak een woordje. Koffie?
toch heb ik echt het gevoel dat ik iets gemist hebquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er ontbrak een woordje. Koffie?
* RonaldV schenkt nog een bakkie erbij....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Je bent iig niet de enige dude....
Ehm... Croissantsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:23 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
heb je het verhaal ook gelezen,
gaaf man, die legers in de hemel die vormen op een gegeven moment de vorm van een halve maan....1 grote propagandistische verwijzing naar de islam
croissonts trouwens ook, feestbroodjes ter ere van de overwinning op de halve maan strijders
Welneeeee...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
toch heb ik echt het gevoel dat ik iets gemist heb
Alcohol!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooooowwww.... nee, doe maar een borrel![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ronald, ga nou eens even met Gurlie praten. Je begon zo goed jongen....
Zie je wel, ik zei het tochquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]Grrrrrr!!!!
![]()
Kom op... ik probeer je hier over een fobie heen te helpen hè? Béétje waardering zou op zijn plaats zijn....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]Grrrrrr!!!!
![]()
Oeps, hadden we dan wel booze in die meloen mogen gooien??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:43 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ehm... CroissantsEen Godsdienstige symboliek
Hmmm... En de aardbeien jam is het bloed van de strijders
En een meloen part is ook een halve maan, en die snij je helemaal aan gort en.... Ik draaf door...
Nog twee bakken koffie bij Gurlie neerzet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei het toch
Hij wilde toch gewoon keiharde zwetende pompende neukvleugelende sexquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, daar sloeg het niet op. Hij wil weten hoe het met je gaat. En wat er in je omgaat....
*kosteren gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog twee bakken koffie bij Gurlie neerzet.Hier... goed voor je
![]()
Ja,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:46 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hij wilde toch gewoon keiharde zwetende pompende neukvleugelende sex
IK, een fobie? IK?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom op... ik probeer je hier over een fobie heen te helpen hè? Béétje waardering zou op zijn plaats zijn....
"zeg eens A?"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja,
maar eerst een serieus gesprek. Anders is het meteen zo platvloers...
Ja en ik heb me er de rest van de nacht eens even in verdiept... best interessant hoor, een serieus gesprek op zijn tijd!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
IK, een fobie? IK?
Nee, DIE wordt lekker! Ik dacht dat jij het zelf ook niet helemaal onder de knie had? Je moest notabene googlen om te weten waar t over ging!fobie...:(
Het was lang niet zo leuk als gisterenmiddag hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:42 schreef gurlie het volgende:
toch heb ik echt het gevoel dat ik iets gemist heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |