Mannen snappen ook niets van dat soort dingen hè? Zucht...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
wat denk je?
onsje rosbief kopen is zo moeilijk bij een kapper
Zo je bent weer opgeladen zie ik?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Morguh Gurlie...
Kutnachten zijn juist mijn favorieten... *yeah baby* *yeah* *wink* *wink*
eating pussy all night long...
maakt me nog niet eens uit, het was geen flame, en ook geen belachelijkmakerij....nou ok dat van die messias misschien wel......maar echt lucifer was een aartsengelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mag ze toch helemaal niet ook?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef gurlie het volgende:
moet ik kosteren? heb ik iets gemist?
zeker ik niet, heb al 15 jaar geen kapperszaak van binnen gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mannen snappen ook niets van dat soort dingen hè? Zucht...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Whoeaaahhhh!!!
moggûh... (krabt aan ballen)
Koffie staat aan, effe douchen.. ben zo weer trug
Ik weet het niet.. ligt eraan hoe het achter de schermen is geregeld...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ze toch helemaal niet ook?
whehehehehquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Whoeaaahhhh!!!
haa sharkiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Hallo.. vrouw van mijn dromen
![]()
Nee hoor.. ik heb gekosterd, maar het is niet echt interessant![]()
Haar gewoon even vragen als ze hier is. Ze zal er wel een logische verklaring voor hebben. BE is doorgaans de rotste niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
maakt me nog niet eens uit, het was geen flame, en ook geen belachelijkmakerij....nou ok dat van die messias misschien wel......maar echt lucifer was een aartsengel
Lucifer is ook een bijbelse naam die nog steeds wordt gebruikt voor meisjes: Lucinda
Het is ook een hele positieve naam voor de duivel, Lucifer, drager van het licht
beter dan Beelzebub ----> Heer van de vliegen
ben er alweer overheenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haar gewoon even vragen als ze hier is. Ze zal er wel een logische verklaring voor hebben. BE is doorgaans de rotste niet.
Ik ben net een duracell konijntje...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo je bent weer opgeladen zie ik?
* Aai over bol geeft *quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ben er alweer overheen
jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit de context begrijp ik dat kosteren teruglezen is?
}:( bedoel je : ( of } :| ???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
Bright Eyes.......
}:(
waarom edit jij in mijn posts in TRU?
Ik meende wat ik daar zei, en het is waar, de aartsengel, drager van het licht is Lucifer, dat deze is gevallen kan ik niet helpen, als die arme sloeber denkt dat ie de Prins van het licht is mag ik hem toch wel wijzen op de werkelijke betekenis?????
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Whoeaaahhhh!!!
Oew... hoe vaak kun jij klaarkomen achter elkaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ben net een duracell konijntje...Oh ja, en ik huppel niet voor rijdende auto's op zandpaadjes en zo...
elke keer een nieuwe batterij in doen zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oew... hoe vaak kun jij klaarkomen achter elkaar?
Of ben ik nu te direct in mijn vraagstelling....![]()
heb je het verhaal ook gelezen,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
}:( bedoel je : ( of } :| ???of
Lucifer is idd de gevallen engel, drager van het licht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |