Och..de waarheid werd hier en daar danig in zijn eer aangetast.. en het waren doetjes, geen bitchesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef -PatrickO- het volgende:
Hoi Sharky
Je was vanacht echt Shark.Bait he, met twee bitches die je als volwaardig FBI-agentes aan het ondervragen waren, over your intimate details... Ik heb echt te doen met je... Maar je bent er redelijk afgekomen hoor...
JA ik weet ze nogquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:25 schreef Lula het volgende:
weet je ze nog?
gemastubeerd vandaag nee, nog van plan ja
hoeveel mannen? de hele daad toch maar zeven geloof ik( valt alweer mee he)
gezoend meer weet niet hoeveel
triootje ja
wat nog meer?
w-e-r-kquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb ik nou altijd: na de seks rennen alle mannen hard weg![]()
kleed-ze!
Alsof ik bij Rasta Rastelli geweest ben...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik nou altijd: na de seks rennen alle mannen hard weg![]()
Aanvulling op mijn eerdere constatering:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:57 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Alsof ik bij Rasta Rastelli geweest ben...
En je ogen worden zwaarder en zwaarder... Je gaat een lange reis maken... Je wordt lichter en lichter... En je zweeft boven je toetsenbord...
O je moest naar je werk toen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
w-e-r-k
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aanvulling op mijn eerdere constatering:
..... of ze vallen als een blok in slaap.
Nee Arty is de uitzondering die de regel bevestigt (alleen val ík nog wel eens in slaap tijdens de seksquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:01 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Arty toch niet
Die kwam beneden nog even de lichten uitdoen... En daarna nog ronde 2, en 3 en 4... En daarna zijn Lu en ik in slaap gevallen...
dat was nu het enige dat ik miste vannachtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:04 schreef gurlie het volgende:
wat een kutnacht![]()
morgen
Wat ga je laten doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:02 schreef Lula het volgende:
ik ga naar de kapper strakkies
Morguh Gurlie...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:04 schreef gurlie het volgende:
wat een kutnacht![]()
morgen
wat denk je?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ga je laten doen?
ik stel voor:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:02 schreef Lula het volgende:
ik ga naar de kapper strakkies
En nu in normaal Jip en Janneke Nederlandsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef gurlie het volgende:
moet ik kosteren? heb ik iets gemist?
Misschien is het wel een schaamhaarkapper. Die bestaan ook tegenwoordig. Lekker dreads erin laten zettenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
wat denk je?
onsje rosbief kopen is zo moeilijk bij een kapper
ja maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Morguh Gurlie...
Kutnachten zijn juist mijn favorieten... *yeah baby* *yeah* *wink* *wink*
eating pussy all night long...
teruglezen, NB-jargonquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:10 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
En nu in normaal Jip en Janneke Nederlands
Mag ze toch helemaal niet ook?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
Bright Eyes.......
}:(
waarom edit jij in mijn posts in TRU?
Ik meende wat ik daar zei, en het is waar, de aartsengel, drager van het licht is Lucifer, dat deze is gevallen kan ik niet helpen, als die arme sloeber denkt dat ie de Prins van het licht is mag ik hem toch wel wijzen op de werkelijke betekenis?????
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:
O je moest naar je werk toen?![]()
Ik ben lui... Please fill me in... Please.... P-p-p-p-p-please...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
teruglezen, NB-jargon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |