jamaarja....ook een bebloede tampon......wel een hele koele.....als Maerycke weer een keer bruut doet wehehehehequote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het heeft iig lang haar!
heeft ie wel zo'n koel petje?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty steekt af en toe heel wat anders in mijn hoofd dan die man op het plaatje hoor...
Het kamperen is ze niet goed bevallenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:57 schreef Lula het volgende:
Hallo allemaal. Goedemorgen....
Mijn bed is te lekker en dat vinden mijn kinderen ook, die er nu in liggen
Een paaltjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:56 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Rare gedachtenOf puntjes en paaltjes
onder zo'n tweepersoons deken kun je ook prima kamperen hoor.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:59 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Het kamperen is ze niet goed bevallen
Enneh... Goedemorgen natuurlijk...
Nee, ik pijp hem zonder condoom (omdat ik graag slik)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:58 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
heeft ie wel zo'n koel petje?
Ja, kun je eengrote tent opzetten...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:05 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
onder zo'n tweepersoons deken kun je ook prima kamperen hoor.....
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik pijp hem zonder condoom (omdat ik graag slik)
Of bedoel je een ander petje?
MacDonalds, MacDonalds, Kentucky Fried Chicken en de PizzaHut, PizzaHut...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:06 schreef Lula het volgende:
welnee ze hebben het kamperen weer geen hele nacht volgehouden. Een matras ligt toch altijd lekkerder dan de vloer.
Pfff ze zijn druk, vanmiddag moet ik ze uitputten met fietsen oid.
Go on... Talk Dirty To Me Baby... Yeah... *wink* *wink*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik pijp hem zonder condoom (omdat ik graag slik)
et voila....uitgeputte kidsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:11 schreef Lula het volgende:
ze hebben bij MacDonalds wel een heerlijk grieks broodje zag ik
moeten we dan wel een uur voor fietsen...
Waarom dude?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Shark, wederom thanks!
En dan laat ik mijn tong zo heel plagend langs dat randje van de eikel glijden...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Go on... Talk Dirty To Me Baby... Yeah... *wink* *wink*
Voor het openen van een nieuw topic!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom dude?
O sorry gevoelig zieltje van mequote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:08 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]beetje voorzichtig met mij hey.......... dat soort taal.....en op dit uur van de dag...ziek, ziek beessie
oef doe je dat zo?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan laat ik mijn tong zo heel plagend langs dat randje van de eikel glijden...
Zoiets?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:15 schreef Lula het volgende:
[..]
oef doe je dat zo?
Ik zie het voor me
Mwah is toch weer met iedere man anders. En zoveel mannen heb ik nou ook weer niet gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat ik jou niets hoef te vertellen op dat gebied![]()
Geen dank hoor.. dat is vanzelfsprekendquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor het openen van een nieuw topic!
Grrrrrrrauuuwwww... *yeah baby* *yeah*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan laat ik mijn tong zo heel plagend langs dat randje van de eikel glijden...
Zoiets?![]()
Alleen Sharky toch nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:19 schreef Lula het volgende:
[..]
Mwah is toch weer met iedere man anders. En zoveel mannen heb ik nou ook weer niet gehad
Beantwoord die vragen die je gisteren aan mij gesteld heb nu eens zelfquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:19 schreef Lula het volgende:
Mwah is toch weer met iedere man anders. En zoveel mannen heb ik nou ook weer niet gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |