dat was misschien we de post waar ik het meeste spijt van heb op FOK! tot nu toe, ik had het idd niet naar gc moeten slepen.......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, hij post hier, ik klik op de link en zie dat het deels onzin is, en aangezien het topic pas net gestart was heb ik die post ge-edit om te voorkomen dat er verder op gereageerd werd.
een 'onzin' reactie kan meerdere uitlokken enzo...
TDG vraagt mij hier waarom. Dat heb ik even kort uitgelegd. Mede om wat jij zegt.
Het punt dat Ron maakt is mss wel valide, daar laat ik me even niet over uit, maar is denk ik meer iets voor FB en niet voor hier in de slowchat...
Maar goed, ik heb mijn lesje wel geleerd, en ik zal het nooooit meer doen
Arty is diep bij je binnengedrongenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Oei... ik heb opeens zo'n scheut van verliefdheid en geluk door mijn lijf... kennen jullie dat? Zit je plots een beetje dom voor je uit te big smilen
*zucht* daar gaat ze dan alweer...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef Lula het volgende:
ik ben wegkapper en koffievisite en zo
*zucht* daar gaat ze dan alweer...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:18 schreef gurlie het volgende:
ik ga even wat eten en naar een ander scherm starentotzo
Totaal niet nodig, maar de meeste linkjes die hier gegeven worden naar andere topics zijn vaak wel van die 'Jezus moet je dit zien!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:17 schreef TheDeadGuy het volgende:
excuses excuses
Ik heb zijn post aldaar niet gelezen, dus ik kan daar inhoudelijk verder niet over oordelen. En je zal best een legitieme reden hebben gehad. Ik denk alleen dat je best hier kan posten dat iemand niet spoort, terwijl je daarna in een ander subforum uitlegt waarom je denkt dat iemand het verkeerd ziet. Maargoed, nogmaals: ik heb het niet gelezen. Ga nu van de woorden van TDG uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, hij post hier, ik klik op de link en zie dat het deels onzin is, en aangezien het topic pas net gestart was heb ik die post ge-edit om te voorkomen dat er verder op gereageerd werd.
een 'onzin' reactie kan meerdere uitlokken enzo...
TDG vraagt mij hier waarom. Dat heb ik even kort uitgelegd. Mede om wat jij zegt.
Het punt dat Ron maakt is mss wel valide, daar laat ik me even niet over uit, maar is denk ik meer iets voor FB en niet voor hier in de slowchat...
Maar goed, ik heb mijn lesje wel geleerd, en ik zal het nooooit meer doen
Tot in mijn hart... zuchtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:18 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Arty is diep bij je binnengedrongen
Mwah... daar hebben we best serieus gereageerd toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Totaal niet nodig, maar de meeste linkjes die hier gegeven worden naar andere topics zijn vaak wel van die 'Jezus moet je dit zien!'-linkjes... vandaar mss mijn snelle conclusie.
Er staat me nog een R&P uitstapje bij van laatst.
Oew.... crew-seks!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ehm, ok, goed dan. HW waar ben je!!!!!!!!!!!!! Kunnen we afmaken waar we gebleven zijn
Daar hebben we heel serieus gereageerd ja, maar of de TS daar nou blij me was.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwah... daar hebben we best serieus gereageerd toch?![]()
Ja hoor, but she'll be back...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef RonaldV het volgende:
Is die kleine meid eindelijk weg? Kan ik weer veilig mezelf zijn?
We hoeven iig niet na te denken over de kleur van de baby kamer!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oew.... crew-seks!!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar hebben we heel serieus gereageerd ja, maar of de TS daar nou blij me was.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef RonaldV het volgende:
Zo... ff uitbuiken. Enne: BE, ik was niet boos op jou hoor.
t was meer een algemeen gevoel, waarbij ik jou ff als kapstok gebruikte. Alhoewel dat idd in FB had gemoeten.
Is die kleine meid eindelijk weg? Kan ik weer veilig mezelf zijn?
O, u heeft een pizza menstruazione?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hoeven iig niet na te denken over de kleur van de baby kamer!
Of is de echo reeds gemaakt en weten jullie het geslacht al?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hoeven iig niet na te denken over de kleur van de baby kamer!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, u heeft een pizza menstruazione?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Nou ja, blauw en blauw kan maar een ding worden!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of is de echo reeds gemaakt en weten jullie het geslacht al?![]()
* gniffeltquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
* klaar komtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
*mep verkoopt
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, blauw en blauw kan maar een ding worden!Daar heb ik geen echo voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |