Je had em in die uren dat het duurde natuurlijk ook zelf kunnen openenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:40 schreef TheDeadGuy het volgende:
ik dacht al waar blijft de niewe SC
Maakt niet uit.. XC is correct.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:42 schreef TheDeadGuy het volgende:
zouden er mensen zijn die erover vallen denk je?
faalangstquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je had em in die uren dat het duurde natuurlijk ook zelf kunnen openen
Ha! (ONZ)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:44 schreef TheDeadGuy het volgende:
faalangst
Hoi Brighteyes. Je ziet er moe uit.. zeker heel laat gaan slapen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen allen!
Huh? Wat weet jij dat ik niet weet! Het was niet vroeg nee. Telefoon ophangen blijkt nog veel moeilijker dan Fok! afsluiten!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Brighteyes. Je ziet er moe uit.. zeker heel laat gaan slapen?
hahahahahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ha! (ONZ)
in ONZ zet je ze anders gewoon neer, die topics!!!!
* O * zonder spaties isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:45 schreef TheDeadGuy het volgende:
morning BE.....<---- echt een gave smiley.....
alleen die smiley met die pompoenen en die smiley die niet meer bijkomt die kan ik maar niet vinden......wat is de codering daarvan?
dank dankquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* O * zonder spaties is
- O - zonder spaties is
_ O - zonder spaties is
die is helemaal coolquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
En http://img39.exs.cx/img39/796/static8.gif tussen image tags [afbeelding] geeft
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:45 schreef Jumparound het volgende:
artyshock therapie![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan zegt dokter ArtyShock tegen me: kleedt u zich maar vast uit, ik kom zo (bij u)...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:49 schreef TheDeadGuy het volgende:
weheehehehehe zijn er ook langharige headbangende smileys?
Arty steekt af en toe heel wat anders in mijn hoofd dan die man op het plaatje hoor...quote:
Rare gedachtenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty steekt af en toe heel wat anders in mijn hoofd dan die man op het plaatje hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |