Anders horen ze er niet meer bijquote:Op donderdag 30 september 2004 18:16 schreef Bak_Beest het volgende:
Cool nieuws!! Dat Greatest Hits gedoe is natuurlijk wel een beetje geldklopperij maar natuurlijk onmisbaar voor een band die al zo lang bestaat.
Enige nadeel van Splinter was dat hij kort was, ik ben er niet op uitgekeken... Ik verwacht ook echt niet dat het nieuwe album zo kort wordt, anders hadden ze de albums net zo goed op één cd kunnen zetten.quote:En hopelijk is dat nieuwe album dan wel wat langer dan Splinter want die was ik al vrij snel zat eigenlijk, terwijl ik het oude werk nog wel regelmatig luister.
Het was niet echt een logische redenatie nee: hij was kort dus was ik er snel op uitgekekenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
Enige nadeel van Splinter was dat hij kort was, ik ben er niet op uitgekeken... Ik verwacht ook echt niet dat het nieuwe album zo kort wordt, anders hadden ze de albums net zo goed op één cd kunnen zetten.
samen met Britneyquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:37 schreef NRK het volgende:
http://www.eareye-hoofddorp.nl/binnenkortmuziek.html
De plaat geeft zo een goed beeld van waar het misgegaan is met The Offspring.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:21 schreef Ixnay het volgende:
Als dit de playlist wordt hoop ik dat ie slecht verkocht gaat worden.
Dit geeft een zeer verkeerd beeld van wat voor muziek Offspring maakt.
Die komt ook ooit nog wel, of een live DVDtje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:55 schreef iDex het volgende:
khad liever een orrigineel live cdtje gehad.
Welke dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:02 schreef Komakie het volgende:
Er staan te veel nummers op die nergens op slaan.
Bijvoorbeeld Come Out Swinging ????quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Welke dan?
Wheheh, laat ik dat nou het beste nr vinden van die cd, als die zou uitkomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Come Out Swinging ????
Das weer wat anders.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wheheh, laat ik dat nou het beste nr vinden van die cd, als die zou uitkomen.
Samen met All I Want dan.
kheb hem gekocht deze kalenderquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:28 schreef Ha_pper het volgende:
http://secure2.venus.co.uk/bluemask/calendar_offspring.html
blijkbaar wel dus
hijs idd niet officieel denk ik, maar staan niet alleen maar oude foto's in, ook foto's met atomquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Kewle kalender.
Maar ik denk niet dat ie officieel van Offspring is, anders zouden ze er niet zo'n oude foto voor gebruiken. Eerder gemaakt door iemand die winst wil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |