Die krijg ik binnenkort, ook Self Esteem op blauw vinyl.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Heb je ook het Baghdad EP'tje?
Hoop het ook, want de site verwijst nog heel veel naar oude pagina's e.d. Het forum daar mogen ze dan ook wel in de lucht gooien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:26 schreef Nitro_YE het volgende:
ben trouwens benieuwd of er echt een nieuwe webdude komt, want de huidige is echt 3x niks
Jah maar het is toch wel leuk als je naar de goeie links verwijst en niet naar ouwe rommel enzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:50 schreef Ixnay het volgende:
Dat interesseert me eerlijk gezegd helemaal niks of het er mooi uitziet.
Als er maar goeie informatie opkomt.
Maakt toch niks uit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jah maar het is toch wel leuk als je naar de goeie links verwijst en niet naar ouwe rommel enzo.
Vind de nieuwe site 3x nix.
Hoofdpagina is best aardig enzo, maar de links naar andere pagina's zijn gewoon klote omdat ze nog naar ouwe pagina's verwijzen.
Neej maar ik vind het gewoon netjes als je een site goed onderhoudt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit?
Als je maar op de goeie info krijgt.
Als je een tekst wilt opzoeken van een nummer bijvoorbeeld, die is echt niet veranderd ofzo hoor.
Al kreeg ik een witte pagina met zwarte tekst, als ik maar de juiste info krijg.
Het maakt opzich ook niet uit hoe een site eruit ziet, maar als band moet je wel op internet wel 'n beetje representatief zijn, niet dat Offspring nou nog echt z'n naam waar moet maken, maar goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:50 schreef Ixnay het volgende:
Dat interesseert me eerlijk gezegd helemaal niks of het er mooi uitziet.
Als er maar goeie informatie opkomt.
Why Don't You Get A Job staat er niet bij, en When You're In Prison ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:48 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
playlist (de volgende dag nog geprobeerd in chronologisch volgorde te herinneren)
1. kids aren't alright
2. the noose
3. all i want
4. come out and play
5. long way home
6. gone away
7. hit that
8. bad habit
9. have you ever
10. gotta get away
11. da hui
12. want you bad
13. starring at the sun
14. pretty fly
15. can't get my head around you
16. self esteem
klopt nie helemaal geloof ik, maar corrigeer mij als het niet klopt
Ik stond in de voorste rij, recht voor Noodles.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:56 schreef avw1982 het volgende:
Klonk inderdaad helemaal niet verkeerd. Heb me alleen lopen ergeren aan mensjes die eerst je omver duwen om zo ver mogelijk vooraan te gaan staan, en bij de eerste nood weer zo snel mogelijk probeerde weg te komen. Het ging wel meteen helemaasl los. GEWELDIG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |